آماده سازی تیم ملی درست نیست اما بیایید واقع بین باشیم


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909696

همه چیز در مورد لباس تیم جام جهانی قابل قبول است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این تمرین درست است؟ نه، اما نگاه واقع بینانه ای بود که می توانستیم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: دیدار مقابل نیکاراگوئه یک روز کاری خواهد بود و جزو برنامه تمرینی ما است. ما در تهران چند بازیکن کم داریم و با یک سری جوان کار می کنیم که معتقدم آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 خواهد بود. بازی با نیکاراگوئه بازی تدارکاتی ما خواهد بود و تلاش می کنیم تا آماده شود، اگرچه اکثر بازیکنانی حضور ندارند و بازی نخواهند کرد. البته ما 10 بازیکن بزرگسال در کنار خود داریم و مهم این است که بتوانیم با آنها بازی کنیم.

وی درباره لباس تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر و تایید آن از سوی وی گفت: بله. من با فدراسیون و تولیدکننده لباس صحبت کردم و همه چیز قابل قبول بود.


مارکار آقاجانیان به تیم ملی کمک می کند

سرمربی تیم فوتبال گفت: همیشه با رئیس فدراسیون و همچنین مهدی محمدنبی و سرمربی تیم ملی جلساتی داریم. در این جلسات ما در مورد همه مسائل و جزئیات بحث می کنیم. من فردی جزئیات گرا هستم و دوست دارم جزئیات به خوبی اجرا شوند. ما تمام امور مربوط به لجستیک، تامین، بخش پزشکی، بخش تجزیه و تحلیل و غیره را دنبال می کنیم. و همانطور که دیروز دیدید یکی از دوستانم به نام برونو در مقر تیم ملی شروع به کار کرد. او و سایر مربیان بازی های تیم ملی را تماشا کرده اند. مارکار آقاجانیان نیز بازی های تیم ملی آمریکا را دنبال خواهد کرد و با شناختی که از ایران دارد کمک خواهد کرد. مهمترین چیز این است که همه چیز خوب پیش برود.


راه حل ما برای بازیکنان لژیونر متفاوت است

کی روش درباره اینکه لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2022 چه زمانی اعلام می شود و آیا این لیست شگفتی خواهد داشت یا خیر، گفت: بیشتر بازیکنان در حال بازی هستند. برای مثال اکثر تیم های ملی برزیل در خارج از کشور بازی می کنند. تیم هایی مثل قطر و عربستان کاملا اردو زده اند. تیم ملی ولز نیز کار خود را دنبال می کند، اما کار ما متفاوت است زیرا ما بازیکنان اینجا داریم و نیمی از تیم در خارج از کشور بازی می کنند. شما برای یک موقعیت متفاوت به راه حل متفاوتی نیاز دارید، به همین دلیل راه حل ما متفاوت است و ما مسائل را دنبال می کنیم تا آن را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بازیکنان لژیونر از جمله سردار آزمون تاکید کرد: سردار در باشگاه خود مشغول به کار است و کاملا زیر نظر باشگاه بایرلورکوزن است. ما به دقت مسائل را زیر نظر داریم و یکی از اعضای ستاد هم زیر نظر کار سردار است. برخی از بازیکنان مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی در تیم های باشگاهی خود بازی می کنند اما متاسفانه افرادی مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در تیم های باشگاهی خود بازی نمی کنند. به همین دلیل از دستیارانم مانند میکائیل و برونو خواستم که به بازیکنان نزدیک باشند تا از نظر روحی، جسمی و تاکتیکی به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازیکنان در باشگاه خود هستند، ما آنها را زیر نظر داریم تا در بهترین حالت خود باشند.


ما بهترین شرایط را برای آمادگی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: در پایان صحبت هایم نکاتی را درباره آمادگی تیم ملی اضافه می کنم. آیا این آماده سازی درست است؟ خیر آیا بهترین آماده سازی است؟ نه، اما این دیدگاه واقع بینانه ای بود که می توانستیم انجام دهیم. تلاش ما این بود که تا حد امکان خط مقدم را پوشش دهیم. حالا باید بازی کنیم و لذت ببریم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید