برای انتخاب 22 بازیکن مشکل داریم/ علاقه خاصی به نساجی دارم

ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785361

سازمان لیگ نسبت به کیفیت چمن بی تفاوت شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به شخصه به نساجی علاقه دارم چون این تیم متعلق به پدرم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری فردای تیمش با تیم نساجی گفت: هدف ما در بازی فردا کسب 3 امتیاز بازی است اما می دانیم بازی سختی داریم. جلوتر از ما.” امیدوارم همه شاهد یک بازی زیبا باشند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رهبری خاطرنشان کرد: در این 2 هفته تمرینات کادرفنی بیش از گذشته به من امیدواری داد. به یک معنا در انتخاب 22 بازیکن مشکل داریم. شما در مورد برتری صحبت کردید اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و باید تمرکزمان را بر ادامه عملکرد خوب هواداران استقلال در این فصل داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت حریفش در قائمشهری گفت: من به شخصه به نساجی علاقه دارم چون این تیم متعلق به شهر پدری ام است. از بچگی در قائمشهر با پسرعموهایم بازی می کردم. باید به مرحوم دست نشان هم اشاره کنم، نساجی تیم خوبی است و من بازی های این تیم را آنالیز کردم، اما باید توجه داشته باشم که زمینی که در بازی گذشته در آن بازی کردیم اصلا برای فوتبال خوب نیست. نمی دانم چرا سازمان لیگ نسبت به این موضوع بی تفاوت است اما امیدوارم سازمان لیگ به این موضوع توجه کند.

مجیدی در خصوص مصدومیت تیمش گفت: مصدومی نداریم اما وریا گفوری به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا شرکت نمی کند.

وی در خصوص اولویت خط دفاعی تیم فوتبال استقلال اذعان داشت: بگذارید فردا دروازه بان اول تیم در مسابقه مشخص شود. ما 3 دروازه بان داریم. علیرضا رضایی، سید حسین حسینی و رشید مظاهری بهترین گلزنان لیگ هستند اما هرکس آمادگی بیشتری داشته باشد به میدان می آید.

سرمربی تیم استقلال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: شرایط در تیم ملی خوب است، اسکوچیچ نتایج خوبی کسب کرده است و کاری که اکنون باید انجام شود حمایت از تیم ملی و سرمربی آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید