فاجعه در خیابان آندرزگو; فرصت را از دست نده سردار رادان!

فاجعه در خیابان آندرزگو;  فرصت را از دست نده سردار رادان!

ویدئوی آدرزگو البته مشخص نیست که کدام ذهن نابالغ محصول کدام اتاق فکر است و کدام بدن عامل خزش را به آن داده است.

خبرآنلاین نوشت: تنها 24 ساعت پس از انتشار نظرسنجی روزنامه همشهری و ادعای بیش از 50 درصد افرادی که حجابشان از نظر نظرسنجی همشهری مشکل ساز است، گفتند: اگر با لحن درست به ما تذکر داده می شد، حفظ می کردیم. حجاب ما را انجام دادیم

ویدئویی به نام «بلوار آندرزگو» در حال انتشار است که تلاش می کند نیروهای یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به افراد بی حجاب هشدار دهند.

نوع ویدئو، ترکیب تصاویر، موسیقی و اضافات گرافیکی مانند شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام ظاهر افراد در مراجع قضایی، با هدف ایجاد فضای رعب و وحشت برای مخاطبان است.

اما تلخ تر، اصرار سازندگان ویدیو بر دستکاری صدای گوینده بر روی تصاویر است. مهم نیست که استفاده از عکس چهره آن افراد قانونی باشد!

گفت و گوی تلخ ضابط جویای عنوان و یکی از این دختران جوان، دردناک است: «قانون قانون است». اگر به آزادی اعتقاد داری، دست همه دزدان و متجاوزان را باز می گذارم تا صورت حسابت را در کف دستت بگذارند».

همین یک جمله قطعا کافی است تا قوه قضائیه و پلیس نسبت به هتک حیثیت پلیس و سایر مقامات قضایی نسبت به سازندگان این کلیپ هر که هستند اعلام جرم کنند.

به چه حقی تهدید می کنند؟ ماموریت پلیس تامین امنیت مردم حتی برای افراد بی حجاب است. تهدید استفاده از قدرت غارتگران و متجاوزان در این فضای دوقطبی چه معنایی برای کشور دارد؟

مطمئناً اگر قرار است سردار رادهان آخرین اظهارات خود در مورد برخورد با پلیس نما را باور کند، باید از سازندگان این کلیپ شروع کند. اجازه ندهید چهره پلیس و سایر ضابطان قضایی تخریب شود. هرگونه تأخیر در برخورد با این گونه افراد آسیبی نابخشودنی برای افکار عمومی است.

آقای رادان لحظه طلایی برخورد با این قانون مداران را از دست ندهید. تا کنترل میدان به دست سازندگان دوقطبی نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید