فاماس ماست جدید پگاه تهران برای هر سلیقه ای است


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815281

فاماس ماست جدید پگاه تهران در استان تهران در بسته بندی های متنوعی شامل قوطی های 2 کیلویی و ماست 900 گرمی بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرعامل شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه تهران با بیان توانایی های پگاه پایتخت در تولید فاماس گفت: فناوری روز موفق شد نام «فاماس» را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار کند.

سید جعفر میر درباره ظرفیت تولید این محصول در تهران گفت: ماست فاماس در استان تهران هم اکنون در بسته بندی های مختلف شامل قوطی های 2 کیلویی و لیوان ماست 900 گرمی توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

به گفته وی، علاوه بر عرضه فاماس در سه بسته فوق، امکان تولید در بسته بندی های مختلف مورد نیاز بازار وجود دارد که در آینده نزدیک به شهروندان عرضه خواهد شد.

میر در خصوص ویژگی های فاماس گفت: از آنجایی که تغذیه و بهداشت عمومی برای صنعت لبنیات ایران و پگاه تهران بسیار مهم است، تولید این نوع ماست به صورت تخمیری با منبع غنی کربوهیدرات، چربی، کلسیم و فسفر. دستور کار است.

وی یادآور شد: این نوع ماست به دلیل بافت یکسان، طعم بسیار مطبوع و امکان مصرف در تهیه انواع غذاها، دسرها و ادویه های خوشمزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد.

وی افزود: از آنجایی که این نوع ماست پس از فرآیند تخمیر و تجزیه، بخش قابل توجهی از لاکتوز را تجزیه می کند، برای کسانی که از عدم تحمل لاکتوز رنج می برند بسیار محبوب است و هضم و هضم را برای آنها تسهیل می کند.

مدیرعامل پگاه تهران گفت: برای تولید ماست مخلوط، شیر اولیه مخلوط پس از ترکیب با استارتر ترش، به جای بسته بندی در ظروف مخصوص و گلخانه، داخل مخزن و پس از کاهش PH و ایجاد ژل، مراحل را طی می کند. ساختار با هم زدن به مایع غلیظی با بافتی شفاف، حجیم و یکنواخت تبدیل می شود.

میر با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در تولید ماست، تاکید کرد: پگاه تهران با داشتن تجهیزات و دستگاه های تخصصی و مهارت بالای نیروهای تولیدی و فنی خود توانسته در سال های اخیر با تولید ماست، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. .

به گفته وی، پگا پایتاچ در حال حاضر علاوه بر فاماس، انواع ماست از جمله ماست آرسل، یونانی، پروبیوتیک، سورما، آلا، موسیر و رادینس را تولید و روانه بازار می کند.

شایان ذکر است شهروندان تهرانی و مصرف کنندگان محصولات پگاه می توانند علاوه بر اطمینان از سلامت خود و خانواده خود با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق پیامک و تلفن 02142047 و چت آنلاین www.pegah نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. ir، در تولید و کمک به توزیع هر چه بهتر لبنیات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید