بهره برداری از 5 پروژه عمرانی پگاه تهران با ظرفیت داخلی

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه)، در این مراسم عبدالله کودوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست های توسعه ای پگاه و رشد زیرساخت ها در شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژه های افتتاح UHT. استریلیزر، دستگاه جداسازی خلاصه نازل ماست یونانی و دستگاه بسته بندی کره بنهیل 50 و 100 گرمی و مانیتورینگ و اتوماسیون واحد هوای فشرده با کمک تجربیات داخلی جهت افزایش بیشتر ظرفیت تولید به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به شصت و هفتمین سالگرد تاسیس پگاه ادامه داد: شرکت صنایع لبنی ایران با سابقه درخشان در مکان یابی این صنعت همواره بر اشتغال زایی متمرکز بوده و اکنون با ۱۰ هزار نیروی مستقیم گامی بلند در راستای سیاست های اشتغال دولت سیزدهم است. . “حذف شده.

وی افزود: مفتخریم که پگاه با رویکرد سلامت محور خود به مردم ایران و 3 نسل ملت ثابت کرده است که توانسته جایگاه خود را حفظ کند و برنامه های بزرگتری برای آینده در پایان سال دارد. لبنیات. زنجیره صنعتی و ثبت رکوردهای جدید.»

وی تاکید کرد: با رویکردهای جدید دولت سیزدهم این زمان برای برند ملی پگاه ادامه دارد و این روز یادآور وظیفه تک تک ما در قبال مردم و سلامت جامعه است.

گفتنی است در این مراسم با حضور رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل صنایع لبنی ایران دو دستگاه شیر تریلر و یک دستگاه لیفتراک 3 تنی گازوئیل به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید