افتتاح خطوط تولید پگاه با توانمندی متخصصان داخلی قابل تقدیر است

افتتاح خطوط تولید پگاه با توانمندی متخصصان داخلی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جامعه لبنیات ایران (پگاه)، علی حسین رعیتی فرد، معاون وزیر کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت پگاه تهران و در شورای اسلامی کار صنایع لبنی ایران مطلب افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همکاری در عرصه اقتصادی هستیم تا شاهد جهش روزافزون و رونق اقتصادی باشیم.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف باید افق دید خود را گسترش دهیم و از همه فرصت ها برای رفع دغدغه های جامعه کارگری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی در صنایع لبنی ایران، افزود: با ایجاد انگیزه مضاعف در فضای کار، امروز شاهد افتتاح خطوط جدید تولید با توان متخصصان داخلی در این حوزه هستیم. “

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر شورای عالی اشتغال در تلاش است با کمک سایر وزارتخانه ها یک میلیون و 850 هزار شغل را پر کند که این هدف شورای عالی اشتغال است. 1401

رایتفورد هدف از مشارکت پگاه را بازنگری در اجرای قوانین کار در وزارتخانه ها و آشنایی بهتر با مسائل کارگری به منظور حل مشکلات با همکاری صنفی عنوان کرد.

عبدالله گودوسی، مدیرعامل صنایع لبنی ایران نیز با تاکید بر اهمیت تشکل های کارگری در رفع مشکلات کارگران، افزود: با توجه به اینکه این تشکل توسط جامعه کارگری انتخاب می شود، انتظار می رود فرهنگ کار با این امر ارتقا یابد. سازمان. “

وی افزود: موثر بودن در عرصه مسئولیت کاری با روحیه ایثار و کار جهادی امکان پذیر است و در این راستا لازم است تمامی همکاران در عرصه های مختلف عزم جدی داشته باشند.

حامد هداباش پور، مدیر امور اداری و منابع انسانی صنایع لبنی ایران با اشاره به دستاوردهای حوزه نیروی انسانی تاکید کرد: این اقدامات با حمایت مدیرعامل صنایع لبنی ایران و اعتقاد وی به ارزیابی نیروی انسانی انجام شده است. . . منابع.”

محمد مرجانی نماینده منتخب شورای اسلامی کار شرکت های تابعه و نماینده مدیرعامل صنایع لبنی ایران در منابع انسانی و رفاهی شرکت های تابعه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفاه کارگری افزود: این مجموعه اقدام کرده است. گام های بیشتری برای احترام به منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری.

از جمله موضوعات این نشست، موضوعات بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، اشتغال، مشکلات پیش روی تشکل های صنفی بود.

بازدید از خطوط تولید و نشست و گفتگو با کارگران و نشست خبری از برنامه های این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید