فدراسیون فوتبال ازبکستان پاسخ نهایی تامیروف را تا امروز ارسال کرد/ سرخپوشان منتظر تاییدیه پزشکی بازیکن جدید هستند


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811672

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس نحوه جذب بازیکن ازبکستانی و شایعات مطرح شده در مورد مشکل عقد قرارداد با این بازیکن را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حسینی درباره شایعه فسخ قرارداد شیرزد تمیروف گفت: مدارک این بازیکن را از ایجنتش دریافت کردیم اما این کافی نبود و از پاختاکور خواستیم از ایمیل رسمی باشگاه به پرسپولیس ایمیل بزند. انجام شد، البته منتظر پاسخ آزمایش پزشکی برای ثبت قرارداد او هستیم. چون یک سری سوال و هجمه بود. از فدراسیون ایران خواسته ایم از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام کند و پاسخ نهایی امروز ارسال خواهد شد.

او در مورد تاریخ انقضای قرارداد این بازیکن گفت: در 20 بهمن هم نامه فسخ داریم و هم سندی که آخرین روز حضورش در باشگاه را ثابت می کند.

وی در خصوص اینکه مدیر روابط خارجی باشگاه پرسپولیس گفته است 2 روز قبل از باشگاه پاختاکور دوباره مجوز دریافت کرده ایم، گفت: مجوز را دریافت نکردیم، نامه ها را قبلا از طریق نماینده او دریافت کرده بودیم.

وی در خصوص زمان رسیدگی به پرونده النصر نیز گفت: از قوانین قانون ورزش R59 استفاده کرده اند و در مواردی صدور رای را به تعویق انداخته اند و تاکنون نیز این کار را انجام داده اند. این رای گیری قرار بود روز جمعه برگزار شود، اما هنوز برگزار نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید