فراخوان اراده ملی فیلم فجر منتشر شد

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922588

جشنواره جهانی فیلم فجر فراخوان تجلی اراده ملی در این رویداد را منتشر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، متن فراخوان بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر به شرح زیر است:

به یاری خداوند متعال بخش اراده ملی چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر با شرایط زیر برگزار می شود:

سازمان‌ها می‌توانند ضمن بررسی آثار پذیرفته‌شده در بخش مسابقه سودا سیمرغ جشنواره، به فیلم‌های انتخابی خود با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان مربوطه جوایزی اهدا کنند.
هیئت داوران هر سازمان متشکل از سه نفر از کارشناسان فرهنگ و هنر با حضور یک داور از بین کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما یا یکی از پست های فنی اصلی سینما با صلاحیت علمی و هنری می باشد. و دو. یکی از کارشناسان سازمان مذکور باشد.


پس از درخواست ارگان ها، نحوه شرکت توسط جشنواره بررسی و حداکثر 12 سازمان انتخاب و اعلام خواهد شد. همچنین پس از تایید فرم تکمیل شده به همراه ارائه وکالت، یک نسخه از سی دی حاوی آرم سازمان و عکس و رزومه هیئت داوران در اسرع وقت به مدیریت این بخش تحویل داده شود.


لازم است سازمان های منتخب نسبت به تکمیل فرم شرکت و مشخصات نماینده تام الاختیار و بارگذاری مشخصات سازمان متبوع با آرم سازمان و رزومه هیئت داوران در سامانه جشنواره اقدام نمایند.
در مراسم اهدای جوایز بخش «تجلی اراده ملی» که به صورت جداگانه و با حضور مسئولین و روسای سازمان ها و نهادها برگزار می شود، نماینده هیئت داوران یا یکی از مقامات ارشد سازمان برای ارائه پیشنهادات حضور خواهند داشت. جایزه، و اظهارات هیئت داوران صرفا از طریق روابط عمومی اعلام خواهد شد.

ارگان ها و سازمان های متقاضی می توانند جهت ارتباط و دریافت فرم درخواست با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 22734939 تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم 29 دی ماه 1401 می باشد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید