فرار استقلال در قهرمانی با همان “دائمی”

استقلال در شرایطی بازی را برد که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر است که می تواند بازیکن تعیین کند. از بازی وضعیت این بازیکنان مشخص شد و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رزبه چشمی، زبیر نیکونفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2+90 – عارف گلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 – صائبی آی مهین) امیرعلی سادگی. (۸۶ – ارسلان مطهری).

فرار به استقلال در قهرمانی با همین

تیم فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی مولایی، حمید نعمتی (80 – شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (59 – محمد عرفان معصومی)، احمدرضا زنده‌روح (80 -)، اتابک ورس و محمد کاظمی (59) – حسین مهربان).

قاضی: رضا ادل

نیمه اول

دقیقه 2: پاس امیرحسین جوسین زاده به کوین یمگا این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ایمان صادقی توپ را دفع کرد.

دقیقه 7: امیرحسین حسین زاده از ضربه فجر تشکر کرد و سعی کرد دروازه این تیم را باز کند که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 21: امانف پشت محوطه جریمه شوت زد که ایمان صادقی توپ را مهار کرد.

دقیقه 23: ضربه ایستگاهی فجر سپاسی با ارسال بلند توپ به دروازه استقلال همراه شد و در شرایطی که به نظر می رسید روزباخ در حال تماشای توپ است، توپ در اوت به طرز خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد، اما داور ضربه کرنر را تشخیص نداد.

دقیقه 29: امانوف باز هم با ضربه فنی و ناگهانی سعی کرد دروازه فجر سپاسی را باز کند اما این بار ایمان صادقی تسلیم نشد و کرنر را به ثمر رساند.

دقیقه 30: آمانوف که چندین بار قصد داشت دروازه فجر سپاسی را باز کند، این بار با حرکات فنی خود دستور مدافعان این تیم را زیر پا گذاشت و در نهایت باز هم مغلوب ایمان صادقی شد تا یک کرنر دیگر به استقلال برسد.

دقیقه 31: ضربه کرنر روی دروازه فجر سپاسی در میان بازیکنان سردرگم ناقص دفع شد که توپ سوم به جعفر سلمانی رسید اما ضربه این بازیکن در اوت از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال با شوت های راه دور سعی کردند دروازه فجر سپاسی را باز کنند، این بار نوبت به صالح حردانی حردانی رسید که صادقی ضربه زمینی این بازیکن را هم مهار کرد.

دقیقه 35: روزباخ از داور کارت زرد گرفت.

بعد از 36 دقیقه از شروع بازی، Ahmad Zandehrouh میتونست این گل رو برای استقلال به ارمغان بیاره، زمانی که ضربش رو از سمت چپ زد، توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: داور دانیال کردستانی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 42: با همکاری خوب جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده، توپ در مقابل دروازه به امانف رسید اما ضربه او با ضربه به موقع مدافع فجر سپاسی راهی اوت شد.

دقیقه 43: رودی زاستد به دلیل خطا در میانه زمین کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه 50: زبیر نیکونفاس با یک شوت راه دور قصد داشت دروازه فیرسپاسی را باز کند که ایمان صادقی واکنش نشان داد و راهی کرنر شد.

دقیقه 54: ارسال کرنر روی دروازه فجسپاسی با تاخیر در دفاع این تیم همراه بود و در ادامه احمد زنده روح توپ را مهار کرد که با اشتباه او و فرصت طلبی جعفر سلمانی، توپ با گل استقلال به ثمر رسید.

دقیقه 67: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 72: احمد زنده روح از راه دور شوت زد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: فرزان دانا در محوطه جریمه استقلال تعادل خود را از دست داد که در ادامه با اعتقاد به خطای پنالتی مقابل داور به دلیل کارت زرد اعتراض کرد.

دقیقه 83: زبیر نیکونفاس بار دیگر شوت زد اما ضربه از راه دور او توسط ایمان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه 89: کوین یمگا وارد محوطه جریمه فجر سپاسی شد و در ادامه سعید مهری را با پاسی که به بیرون ارسال کرد، در موقعیتی قرار داد که ایمان صادقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 5+90: حرکت تکنیکی امیرعلی صادقی در محوطه جریمه فجر سپاسی بی فایده بود اما اشتباه مدافعان در دفع توپ دوباره به استقلالی ها فرصت داد.

دیدگاهتان را بنویسید