فردا در سیستان و بلوچستان عزای عمومی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار آن استان در بیانیه ای مشترک روز شنبه 4 آذرماه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


در پیام تسلیت آیت الله مصطفی مهامی و محمد کرمی آمده است: بی شک شهادت هنر خلق خدا و سبزپوشان و بی وصف مردان است. پلیس استان سیستان و بلوچستان همواره حافظ امنیت و آرامش این استان است.

امروز یک شاهد نیروهای زندگی در طبقه پلیس شهر راسک استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در دست تروریست ها و وابستگان آنها به جنایت تبدیل شده است که به پیشرفت و توسعه استان و وحدت مردم مسلمان اهمیتی نمی دهند و منافعشان در آشوب و ناامنی است. استان تا با سلب آرامش مردم به اهداف شوم خود برسند.

با اعلام یک روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان، با تاکید بر پیگیری کامل عاملان این عملیات تروریستی ناجوانمردانه توسط مقامات قانونی، شهادت مظلومانه این دلاورمردان عرصه حفاظت امنیتی در حضور حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و داغدارشان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و شهدای سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفتند و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل آرزو کردند. شهدا یک سوال از خدای متعال داریم.



آیا این خبر مفید بود؟