فرشید بیل مکانیکی کوز بالا کوز استگلال; پنجره بسته می شود!

فرشید بیل مکانیکی کوز بالا کوز استگلال;  پنجره بسته می شود!

در شرایطی که استقلال در حال حاضر درگیر چندین پرونده بدهی داخلی و خارجی علیه بازیکنان و مربیان سابق خود است، کارکنان این باشگاه از طلبکاران دعوت می کنند تا برای تسویه بدهی های خود به گونه ای همکاری کنند که در فصل نقل و انتقالات مشکل ساز شود. این اتفاق برای این باشگاه نمی افتد. به همین دلیل روز گذشته جلسه ای بین کارکنان باشگاه استقلال با فرشید باقری و وکیلش برگزار شد که البته بدون توافق به پایان رسید.

سعید طرزی وکیل فرشید باقری در مصاحبه ای گفت: این چندمین بار است که باشگاه استقلال از ما برای تعامل و تفاهم به طرق مختلف چه به صورت شفاهی، چه مکتوب و چه پیامکی دعوت می کند اما تاکنون این مذاکرات انجام نشده است. مثمر ثمر است.چون باشگاه استقلال به جای پول نقد قصد دارد به موکل من یک چک بدهد که چک روزشمار نیست و قصد دارند چک 15 روزه بدهند، معلوم نیست این چک پاس می شود یا خیر. در نامه ای به آقای آجورلو توضیح دادم که موکلم تمایلی به دریافت چک بلندمدت ندارد و شما مبلغ را به شماره شبانه ما واریز می کنید و پس از واریز پول، دیگر نیازی به تایید ما نخواهیم داشت.

وی افزود: وقتی آقای سجادی می گوید برای اولین بار در تاریخ دو باشگاه از نظر مالی مقرون به صرفه هستند، نمی دانم چرا از پرداخت پول موکل من خودداری می کنند. ما دو ماه پیش نامه ای نوشتیم و طبق قانون قرار بود پنجره استقلال بسته شود، اما سه بازیکن به خدمت گرفتند و یکی از باشگاه هایی که این افراد در تیم استقلال با آنها بازی کردند، از طریق CAS پیگیر این پرونده است، بنابراین اگر این موضوع ثابت شود، استقلال حضور دارد. از این افراد باید 3-0 اعلام شود.

وکیل فرشید بهاگری ادامه داد: آقای احمدی، مدیر مالی استقلال به ما گفت که دو ماه دیگر برای پرداخت فرصت داریم و شما نمی خواهید چک را قبول کنید. در گفتگو با آقای نورشرق گفتند در صورت عدم پرداخت درخواست، نقل و انتقالات باشگاه تا پنجره تابستانی متوقف می شود. ما هم از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر شکایت خود هستیم و ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته اساسنامه توضیح خواسته است.

طرزی درباره میزان جریمه دیرکرد گفت: طبق قوانین ایران، بازیکنان داخلی به دلیل تاخیر جریمه نمی شوند و این موضوع در مورد خارجی ها نیز صدق می کند. تقاضای ما کمی بیش از 2 میلیارد تن است که از آن زمان به بعد همین رقم است.

دیدگاهتان را بنویسید