کوز بالا کوز پرسپولیس رسید

کوز بالا کوز پرسپولیس رسید

سازمان بازرسی کل کشور در پایان سال گذشته نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد. این نامه دارای بندهای مختلفی بود که هر کدام حاوی ابهاماتی بود که مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس باید به آنها پاسخ می دادند.

مدیرعامل فعلی و برخی از کارکنان باشگاه پرسپولیس پس از بررسی های انجام شده تا پایان بهمن ماه سال گذشته باید به ابهامات و ایرادات وارده به نهاد رسیدگی کننده پاسخ می دادند. یکی از این بندها مربوط به معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس است. حسین دوام که در زمان مدیرعاملی رضا درویش به عنوان معاون حقوقی پرسپولیس فعالیت می کرد، فردی است که باشگاه پرسپولیس باید تا پایان بهمن ماه سال گذشته مسئولیت فعالیت در این باشگاه را بر عهده می گرفت.

سازمان بازرسی کل کشور در این باره به باشگاه پرسپولیس نوشت: «با ابلاغیه جناب آقای (رضا درویش) و طی حکمی مالی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی شرکت پرسپولیس منصوب شد. قرارداد منعقده در 30 بهمن 1400 تا 9 دی ماه 1401. مجموعاً 132 میلیون تومان بابت دستمزد و حقوق و همچنین مبلغی به عنوان پاداش دریافت کرده است.

سازمان بازرسی کل کشور با توجه به اینکه تصدی سمت وکالت مبنای قوه قضائیه است و بر اساس ماده 80 آیین نامه اجرای قانون استقلال کانون وکلای دادگستری به این موضوع اعتراض کرد. ، ضمن کار همزمان در دستگاه های قوه مجریه طبق ماده. ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت رسمی قراردادی و پیمانکار باید ظرف مدت 10 روز پس از انتصاب پروانه وکالت خود را به مرکز سپرده ارائه کند یا از وکالت انصراف دهد که این امر توسط معاون حقوقی فعلی پرسپولیس انجام نشده است. روال تا زمان ارسال این نامه به باشگاه پرسپولیس ادامه داشت) و این موضوع مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت.

در نامه سازمان رسیدگی کننده به باشگاه پرسپولیس آمده است که با توجه به توضیحات فوق استخدام همزمان مذکور از مصادیق تبصره (4) ماده واحده قانون منع تصدی بیش از یک شغل دولتی می باشد و این اقدام یکی از مصادیق تبصره (6) قانون فوق.

حال باید دید آیا باشگاه پرسپولیس که از نظر قانونی باید به شبهات مطرح شده در پایان بهمن ماه سال گذشته پاسخ می داد، در این زمینه پاسخ قانع کننده ای به نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور داده است یا شرایط به شکل دیگری پیشرفت کرد

دیدگاهتان را بنویسید