فرمانده ارتش: ما به هر منبع کمکی به اسرائیل با تأسف پاسخ خواهیم داد

فرمانده ارتش: ما به هر منبع کمکی به اسرائیل با تأسف پاسخ خواهیم داد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش گفت: به هرگونه حمله به منافع امنیتی جمهوری اسلامی ایران و یا کمک به رژیم صهیونیستی پاسخ رقت‌انگیز خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به هرگونه حمله به منافع امنیتی جمهوری اسلامی ایران و یا کمک به رژیم صهیونیستی پاسخ رقت‌انگیز خواهیم داد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی فرماندهان ارتش با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت: با تشدید اوضاع اختلافات سیاسی و بروز بحران مشروعیت داخلی از یک سو و احساس ناامنی منطقه ای از سوی دیگر، مقامات رژیم صهیونیستی به یاوه گویی متوسل شدند.

فرمانده ارتش با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی امروز در یک بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و تحت فشارهای شدید داخلی و خارجی و فساد، رسوایی های مالی و اخلاقی مسئولان این رژیم و عدم اطمینان ناشی از به قدرت رسیدن گروه های مبارز فلسطینی شرایط بحرانی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کردند.

وی افزود: اختلافات داخلی، ترس و ناامنی از ویژگی های رژیم صهیونیستی در این مرحله است و همین عوامل باعث تشدید خشونت این رژیم علیه فلسطینیان و توهین به مقدسات همراه با رعب و وحشت علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

سرلشکر موسوی خطاب به ساکنان سرزمین های اشغالی هشدار داد: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل نقض گسترده قوانین بین المللی، جنایات گسترده علیه فلسطینیان و شرارت های مستمر در منطقه، منفور افکار عمومی جهان شده است. این واقعیت باعث می شود که ساکنان سرزمین های اشغالی کاملا احساس ناامنی کنند.

وی تصریح کرد: تهدیدها و ترس های توخالی سران رژیم صهیونیستی عمدتا متاثر از افراط گرایی طرف رقیب است. مقامات این رژیم به خوبی می دانند که در صورت هرگونه اقدام خصمانه، قطعاً نمی توانند در برابر پاسخ کوبنده ایران مقاومت کنند.

فرمانده کل نیروی زمینی ارتش افزود: تحرکات دشمن به صورت مستمر و دقیق رصد می شود و ارتش آمادگی کامل برای مقابله با هر اقدامی را دارد. به گونه ای که توانایی واکنش قاطع و سریع را داشته باشیم. امیر سرلشکر موسوی در پایان تصریح کرد: به هر منبعی که از سوی آن به منافع امنیتی جمهوری اسلامی ایران حمله شود و یا به رژیم صهیونیستی کمک شود، پاسخ رقت انگیز خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید