فرهاد مجیدی، عامل رد پیشنهاد استقلال از این ستاره؟

فرهاد مجیدی، عامل رد پیشنهاد استقلال از این ستاره؟

یکی از اعضای تیم فولاد که نخواست نامش فاش شود تایید کرد که شانس انتقال نکونام به استقلال 5 درصد است و اگر اتفاق خاصی بیفتد، دلیلی برای این اظهارات داشته است. او مدعی شد:

نکونام مرد باهوشی است، انتخاب اشتباهی نکرد و از همان مسابقه چنان سیاستی از خود نشان داد که سال ها تیم آرامی داشت و حالا به یکی از بهترین و موثرترین مربیان لیگ ایران تبدیل شده است.

نوکونام خوب می داند که اگر به استقلال برود می سوزد پس مطمئن باشید به استقلال نمی رود. آنقدر سر آبی ها را برید که خودشان پشیمان شدند و بهانه ای برای استقلالی ها گرفتند و استقلالی ها را صدا زدند و در نهایت استقلالی ها با مربی خارجی قرارداد بستند.

اظهارات آجرلو مبنی بر اینکه برای مربی خارجی هزینه نمی کند عذرخواهی و اشاره به قرارداد پاین با استقلال است. او حتی فکر می کند نکونام در بدترین حالت برای پیوستن به استقلال 15 میلیارد می خواهد و این تفاوت چندانی با قرارداد یک مربی خارجی معمولی ندارد! در نهایت یک مربی درجه دو به خدمت گرفتند و کمتر از این مبلغ با او قرارداد بستند.

نوکونام می داند که سیاست پشت فرهاد مجیدی است، پس همه می دانند مجیدی استقلال را زیر پرچم خود می داند و معتقد است که استقلال مدیون اوست. برخورد کردند.

محبوبیت مجیدی نکونام را می ترساند زیرا نگران این است که اگر در تیمی مثل او شکست بخورد تحت الشعاع قرار بگیرد و همه مدعی هستند که فقط مجیدی می تواند استقلال را به اوج برساند. این چیزی است که نکونام را دچار تردید می کند و به همین دلیل می توان اعتماد او را زیر سوال برد و تمام توانایی هایش را سوزاند.

دیدگاهتان را بنویسید