فرهاد مجیدی برای جدایی چقدر باید به استقلال بدهد؟

فرهاد مجیدی برای جدایی چقدر باید به استقلال بدهد؟

استقلال بعد از یک فصل رویایی قهرمان لیگ بیست و یکم شد. شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل موفق شدند بدون باخت قهرمان لیگ شوند و چند رکورد خاص را بشکنند. قهرمانی که البته تصاویر و اخبار تلخی را برای هواداران استقلال به ارمغان آورد.

سرمربی محبوب آبی ها فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی تیمش از سوی استقلال اشک های زیادی ریخت و بسیاری معتقد بودند که گریه های فرهاد به دلیل جدایی احتمالی از استقلال است. اما برخی لیدرهای استقلال این اشک ها را اشک شوق نامیدند. شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی به احتمال زیاد از جمع آبی ها جدا خواهد شد و فرد دیگری جایگزین او خواهد شد.

با این حال دلیل جدایی احتمالی مجدی هنوز مشخص نیست و مسئولان این تیم اظهار نظری نکرده اند. مجیدی در نیم فصل لیگ بیستم جایگزین محمود فکری شد و روی نیمکت استقلال نشست. اما پس از مدیرعامل شدن آجورلو در استقلال، قرارداد مجیدی با آبی ها برای 3 فصل دیگر تمدید شد و فرهاد برای 3 فصل آینده با استقلال قرارداد دارد.

گفته می شود قرارداد مجیدی برای هر فصل حدود 10 میلیارد است و مجموع درآمد او در 3 فصل آینده حدود 30 میلیارد خواهد بود. در عهدنامه استقلال مجیدی، هر یک از طرفین معاهده شرط کرده اند که اگر بخواهند پیمان را فسخ کنند، 50 درصد کل قرارداد را که حدود 15 میلیارد می شود، به طرف مقابل بپردازند و جبران کنند. اما در صورت جدی شدن جدایی مجیدی از استقلال، دو طرف می توانند به صورت مسالمت آمیز به همکاری خود پایان دهند و مبلغی را که می توانند به عنوان غرامت دریافت کنند ببخشند و قرارداد را فسخ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید