فرهاد مجیدی خیلی زود به استقلال برمی گردد؟

فرهاد مجیدی خیلی زود به استقلال برمی گردد؟

برخی معتقدند فرهاد مجیدی «مفقود شده و رفته» و به زودی برنمی‌گردد، در حالی که نشانه‌ها و موارد حاکی از آن است که او ممکن است خیلی زودتر از آنچه مردم انتظار دارند به تهران برگردد و انتظارش بعد از آن است که طبیعتاً این اتفاق دوباره تکرار شود. مربی تیم فوتبال استقلال.

باشگاه های عربی و تیم های ثروتمند منطقه معمولاً به مربیان ناموفق خود رحم نمی کنند و حتی چهار پنج شکست یا پنج یا شش هفته سقوط از جمله چندین تساوی و باخت کافی است تا مدیران باشگاه از مربیان معروف خود عذرخواهی کنند. هیچکس نمی تواند به طور قطع بگوید مجیدی خیلی زود در باشگاه جدیدش به نام اتحاد کلبا فرود خواهد آمد، اما با توجه به تنش در مسابقات و قدرت نه چندان قوی این تیم، احتمال این اتفاق کم نیست.

کافی است اتحادیه کلبا احساس کند از سرمایه گذاری های مجید و جذب مجیدی بهره ای نبرده و در شرایط نابسامانی قرار دارد که مجیدی را کنار گذاشته و هیچ تعارفی در این زمینه نخواهد داشت. مبنای انتخاب و نحوه معرفی لیدرهای این باشگاه اماراتی این نخواهد بود که فرهاد فصل گذشته با استقلال در فوتبال ایران چه کرده و به چه آمار قابل توجهی رسیده است. برای آنها “امروز” شرط است و اینکه آیا در فصل جدید در سکوی مسابقه موفق بوده اند یا خیر و اگر نباشند سر مربی شما را می برند و انتظار واکنش دیگری در این زمینه را نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید