رونالدو خیلی زود در عربستان شکست خورد!

رونالدو خیلی زود در عربستان شکست خورد!

پس از تساوی تیم النصر مقابل الفیها در هفته بیست و سوم لیگ عربستان و افزایش فاصله امتیازی این تیم با الاتحاد رهبر به 3 امتیاز، حواشی زیادی گردن النصر را گرفته است.

در روز گذشته اخبار مختلفی مبنی بر برکناری رودی گارسیا سرمربی فرانسوی النصر منتشر شد و جایگاه نیمکت این تیم در آستانه دیدار سرنوشت ساز با الهلال مشخص نیست.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر پس از تساوی این تیم مقابل الفیها چهره عصبانی خود را در فوتبال عربستان نشان داد و با بازیکنان حریف درگیری لفظی پیدا کرد. رونالدو که شانس پیروزی او در لیگ عربستان با تساوی مقابل الفیها کم شد، آشکارا از عملکرد فنی رودی گارسیا ناراضی است. شب گذشته شبکه الریاضیه دبی فاش کرد که رونالدو به دلیل نارضایتی از سطح فنی النصر تهدید به ترک این تیم کرده است.

روزنامه الاکتسادیه عربستان به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مدیران این باشگاه در مورد اخراج گارسیا نظرات متفاوتی دارند. برخی از افراد در باشگاه معتقدند که باید به گارسیا زمان بیشتری داده شود، در حالی که گروه دوم اصرار دارند سرمربی فرانسوی باید امروز یا بعد از بازی الهلال بدون توجه به نتیجه برکنار شود.

روزنامه عربستانی الشرق الاوسط نیز گزارش داد که گارسیا در آستانه جدایی از النصر است اما مدیران این باشگاه قصد دارند ابتدا یک مربی بزرگ بین المللی پیدا کنند و سپس به دنبال نزدیک ترین راه حل قانونی برای فسخ قرارداد گارسیا باشند. . به گزارش الشرق الاوسط، با توجه به تمایل النصر برای انتخاب مربی بزرگ و همچنین حضور ستارگان بزرگی مانند رونالدو در این تیم، بحث انتصاب دستیار گارسیا به عنوان مربی اقدامی نامناسب و نامناسب به نظر می رسد. این روزنامه همچنین نوشت: به احتمال زیاد سرمربی النصر مجبور به ادامه همکاری با گارسیا تا دربی مقابل الهلال در بیست و پنجمین دوره لیگ عربستان خواهد شد.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارش امروز خود مدعی شد گارسیا دیگر سرمربی تیم النصر نیست و دلیل اصلی این موضوع را اختلاف با بازیکنان النصر در رختکن می داند. به گزارش این روزنامه، گارسیا در زمین بازی انتظارات باشگاه النصر را برآورده نکرده است. النصر با 7 بازی مانده به پایان لیگ عربستان با سه امتیاز اختلاف نسبت به الاتحاد در رده دوم قرار دارد و با قبول یک باخت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید