فرهاد مجیدی در برابر حیف که در دل پورحیدری ها و مظلومان ماندگار شد!

فرهاد مجیدی در برابر حیف که در دل پورحیدری ها و مظلومان ماندگار شد!

استقلال برای قهرمانی نیم فصل فقط به یک تساوی نیاز دارد. در صورت کسر هر دو امتیازی که در دیدار با گهر کسب کردند، قهرمانی آنها در قسمت دوم فصل قطعی می شود. البته هدایت آبی های تهرانی در نیم فصل فقط یک بار برای یمن خوب بود و دو بار خاطره تلخی از خود به جای گذاشت.

جایی که منصورخان به سلطان داد

استقلال با 27 امتیاز لیگ با 14 تیم از اولین دوره نیم فصل اول را به دست آورد و تا هفته گذشته شانس اول قهرمانی به حساب می آمد. اما در هفته آخر تیم با هدایت منصور پورحیدری در انزلی مغلوب ملوان شد و در آن سوی پرسپولیس با هدایت علی پروین فجرسپاسی تهران را برد و قهرمان شد.

قهرمانی با اقتدار یک قلعه جدید

استقلال تنها با یک امتیاز اختلاف با پاس، پنجمین دوره لیگ برتر را برد. تیمی که در نیم فصل اول هم رهبری کرد تا در پایان فصل در لیگ برتر برای اولین و آخرین بار در نیم فصل استقلال قهرمان شود.

این اولین قهرمانی کالا نویی با استقلال بود که با اقتدار هم به دست آمد.

مجیدی جام مظلوم را با خود برد

استقلال در لیگ یازدهم با اقتدار قهرمان نیم فصل شد اما فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان از این تیم جدا شد و پرویز مظلومی را تنها گذاشت. استقلال در پایان فصل جام حذفی را از دست داد و رکورد پیروزی های متوالی این تیم در دربی به پایان رسید.

***

فرهاد مجیدی بارها به این موضوع اشاره کرده است که تا وریا گفوری در جام حذفی نشود، فکر قهرمانی را از خود دور نخواهد کرد. فرهاد روزهای تلخ و شیرینی را با استقلال سپری کرد و در اولین فصل حضور کاملش به عنوان سرمربی، نمی خواست مثل بزرگان استقلالی داغ دیده شود و جام را به دیگران بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید