نتیجه سکوت در برابر ظلم فلسطینیان؛ حیف / امسال بلندتر از قبل فریاد می زنیم


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834860

سلطانی گفت: امسال شاهد حضور پرشور و پرنشاط مردم در مسیرهای روز قدس استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سلطانی مجری برنامه سپیده دم سیمای یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس تاثیر راهبردی قابل توجهی بر انتفاضه مقدس و روحیه مبارزان فلسطینی خواهد داشت، گفت: روز قدس روز جنایت و اشغال موقت و رو به زوال است. رژيم صهيونيستي عليه ملت مظلوم فلسطين و تعرض به مسجدالاقصي به عنوان اولين قبله مسلمانان خوانده مي شود و در معرض افکار عمومي جهان قرار مي گيرد.

سخنگوی شبکه خبری یزد افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین و دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر انتفاضه و مقاومت در سرزمین های اشغالی و تصمیم غصب اسرائیل برای پایتخت قدس، این تحولات و تحرکات میدانی در سال جاری بسیار حائز اهمیت است. انجام دادن.

این مدرس فن بیان و بلاغت بیان کرد: با توجه به اینکه راهپیمایی روز قدس در دو سال گذشته تحت تاثیر شرایط و پروتکل های کرونری در کشور در خودروها و خودروها برگزار می شود، امسال آن شله شاهد حضور پرشور و پرشور مردم بود. در برنامه سفرهای روز قدس در استان خواهیم بود و شرایط برگزاری این مراسم در فضای باز وجود دارد.

سلطانی با بیان اینکه در مجموع جمهوری اسلامی ایران دارای منطق و دیدگاه دینی، انسانی و حقوق بشری نسبت به مسئله فلسطین و موضوع حمایت از مردم مظلوم آن است، گفت: در این راستا باید گفت که این موضوع در حال انجام است. همبستگی خود را با مردم فلسطین با شرکت در راهپیمایی امسال اعلام کنیم و در مقابل این جنایت در تاریخ سکوت کنند و تاریخ آنها را قضاوت کند زیرا مردم بیگناه و کودکان کشته شده اند و در مقابل این جنایت سکوت کرده اند. قتل یا سکوت. آنها جانی را انجام می دهند یا از آن حمایت می کنند.

وی گفت: اسرائیل همچنین باید بداند که سلاح های گذشته نمی تواند از آن در برابر اشغالگری محافظت کند و باید در جهت انسانیت و اراده مردم و جهان گام بردارد.

سلطانی گفت: روزی می‌توانیم متجاوزان را در صورت اتحاد مسلمانان شکست دهیم. آنها را به حق خود رساند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر باشد، حمایت بیشتری از مردم مظلوم فلسطین خواهد داشت، گفت: این یک شکست است و این رژیم پیروز نخواهد شد. ملت مسلمان فلسطین سرانجام در این میدان نبرد 65 ساله پیروز خواهد شد و معنای دیگر این است که ملت مسلمان و انقلابی ایران همواره پشت سر مظلومین و به ویژه پشت سر مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و امیدواریم به زودی نمایان شود. این ملت در مقابل متجاوزان و غاصبان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید