در قلب ایران مردم صحرای قم به میدان می آیند/ فریاد نابودی اسرائیل غاصب بلندتر از همیشه خواهد بود.


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835046

روز قدس امسال در حالی متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود که خوشبختانه آتش تاج تخت تا حد زیادی فروکش کرده و مردم همیشه حضور پرشور خود را در صحنه سمنان به تصویر می کشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; روز قدس روز بزرگی است که به نام معمار کبیر انقلاب نامگذاری شده و برای همراهی مردم در سراسر جهان با ملت مظلومی که در چنگال ظلم و ستم گرفتار شده اند.

امام خمینی (ره) در چنین روزی همه مسلمانان جهان را به اتحاد برای حمایت از قبله اول مسلمانان فراخواند و همه ساله مردم این روز را با راهپیمایی و آتش زدن پرچم اسرائیل جشن می گیرند تا نفرت خود را از این رژیم غاصب ابراز کنند. دوستت دارم.

بی شک راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق عمل صالح و قدمی کاملا پسندیده است و هر قدمی که دشمن را به خشم بیاورد عمل صالح است و قدم های راهپیمایی روز جهانی قدس یک ثواب، پاداش در آخرت و معنای خاص.

در قلب ایران همه ساله کویرنشینان دیارکوم اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان با اتحاد و همدلی گرد هم می آیند و حمایت قاطع خود را از مظلومان جهان اعلام می دارند.

روز قدس امسال در حالی متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود که خوشبختانه آتش تاج و تخت تا حد زیادی فروکش کرده است و همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند مردم همیشه حضور پرشور خود را در صحنه سمنان به تصویر می کشند. نگذارید آمریکا و صهیونیست ها و استعمارگران مسئله فلسطین را فراموش کنند.

و البته با مصاحبه با مردم کوی و برزن و گفت و گو با آنها می توان دریافت که مردم کویر سمنان امسال نیز مشتاق حضور در کمپین روز قدس هستند.


نابودی اسرائیل اجتناب ناپذیر است

منصوره کاشی یکی از جوانان سمنانی به مرآت گفت: امسال روز قدس را پرشورتر از همیشه برگزار خواهیم کرد. به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهیم بود.


77480a17 401c 4195 be26 10b5b9898b0b خبر خاکستری

این جوان سمنانی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده داده اند، نابودی اسرائیل اجتناب ناپذیر است و اگر خدا بخواهد به زودی مسلمانان جهان شاهد این روز خواهند بود.


انشعاب یک توهم است که محقق نخواهد شد

رضا عرب یکی دیگر از شهروندان سمنانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت قدس، آن را نماد حمایت از مقاومت دانست و گفت: روز به روز وحدت مسلمانان در سراسر جهان قوت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه ملت ایران می خواهم با شرکت در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.


رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و مسجدالاقصی، گفت: صهیونیسم در حال شکل گیری است. او مرتکب چنین جنایاتی شده است که البته سرنگونی سریعتر و زودهنگام این رژیم ننگین را در پی خواهد داشت.


71766d87 c522 4c81 ae57 1f95aa842586 خبر خاکستری

وی با اشاره به تظاهرات نادر و اخیر یهودیان مقیم لندن و سایر نقاط جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد:

لازم به ذکر است این راهپیمایی در تمامی شهرها، بخشها و برخی روستاهای استان سمنان برگزار می شود و به ایراد سخنرانی می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید