صدای مردم ایران در 22 بهمن امسال باید بلندتر از همیشه شنیده شود


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914562

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال می تواند انعکاس صدای مردم و ملت ایران شود و انتظار داریم مراسمی ویژه و باشکوه با جزئیات برگزار کنیم. و برنامه ریزی منسجم و تلاش همه تشکل های عضو این ستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اولین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ 16 آذر ماه 1401 در مقر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مسئولین تشکیل شد. کمیته ها و نمایندگان تشکل های عضو این ستاد.

سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حسن نیت حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه شورا و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تعیین ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از شرایط، روز کیشور گفت: ملت بزرگ و دوراندیش ایران امروز با یک جنگ ترکیبی پیچیده مواجه است و در موقعیت خاصی قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در سال جاری، افزود: انقلاب اسلامی ایران و همه مناسبت‌هایی که متعلق به این تحول عظیم است به‌قدری عظمت است که اگر سال‌ها بحث شود، هنوز هم ناگفته های زیادی وجود دارد که باید در راستای جهاد تبیین به آنها پرداخت.

رئیس هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 در بیابان مستبد و استعماری قرن بیستم در منطقه غرب آسیا و در زمانی که دو بلوک شرق و غرب جهان را بین دو بخش تقسیم کرده بودند. آنها یک تولد دوباره انسانی و معنوی برای بشریت بود که اندیشه و آرمان جدیدی را پیش روی بشریت قرار داد و مسیر روشنی را ترسیم کرد و اندیشه هایی را به جهانیان عرضه کرد که پس از 44 سال به دلیل نفوذ در منطقه با دشمنی مواجه شد و نفرت

وی با بیان اینکه هم دشمنان و هم دوستان به عظمت ایران و انقلاب اطاعت کردند، خاطرنشان کرد: نهضت های استقلال طلبانه و نهضت های ضد استعماری در نیمه دوم قرن بیستم کم نبودند، اما به اندازه انقلاب اسلامی در ایران تأثیرگذار نبودند. ایران نفوذ جغرافیایی و معنوی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن بیش از سایر انقلاب های منطقه و جهان است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: به همین دلیل باید هر ساله این فرهنگ سیاسی و اجتماعی زنده نگه داشته شود و وظیفه ماست که این شعائر و ارزش ها را زنده و پویا نگه داریم.

وی درباره شرایط کنونی و اهمیت جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال وظیفه و انگیزه ما برای ارج نهادن به آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی بیشتر است. ملت و کشور ایران در چند ماه گذشته با یک جنگ ترکیبی تمام عیار روبرو بوده اند. البته انقلاب ایران همواره در معرض اقدام نظامی بوده است و این رویارویی از همان روزهای اولیه پیروزی و حتی قبل از پیروزی ظاهری انقلاب وجود داشته و همچنان ادامه دارد.

موسوی تصریح کرد: فتنه ای که این روزها توسط جریان غرب محور و غرب طراحی شده با فتنه های قبلی متفاوت است و دشمنان ایران جنگ رسانه ای گسترده ای را علیه ملت و کشور ما در دنیا به راه انداخته اند که برخی آن را جنگ سیاسی می نامند. اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و امنیتی علیه ایران تفسیر می شود و تحرکات نظامی تاکنون به دلیل قدرت بازدارندگی ایران ناموفق و بی نتیجه بوده و دشمن نمی تواند وارد این منطقه شود.

وی گفت: دشمنان امروز در صدد بازتولید انقلابی جعلی و کاریکاتوری علیه انقلاب اسلامی در ایران هستند و از انواع روش ها و توطئه ها استفاده کرده اند اما نظام با هوشیاری مردم عزیز و پیروی از منویات رهبری در مقابل همه این اغتشاشات مقاومت می کند. آن را خنثی کرده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین گفت: بدون اغراق می توان گفت که بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند و تلاش دشمن تضعیف انگیزه، امید و ایمان مردم است. مردم و هر آنچه که مظهر وحدت ملی است، پس همدلی و اتحاد ملت ایران متزلزل شده و امید مردم سست شده و جامعه دچار تفرقه خواهد شد. در چنین شرایطی وظیفه ما دوچندان است و لازم است در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این زمینه گام های موثری برداریم.

موسوی برنامه ریزی سال گذشته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را تحت تاثیر ویروس کرونا دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال می تواند انعکاس صدای مردم و ملت ایران شود انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و هماهنگ و تلاش همه تشکل های عضو این ستاد، رویدادی خاص و باشکوه را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که در 22 بهمن امسال صدای مردم شنیده شود و صدای ملت ایران بلندتر از همیشه شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن جوانان، نوجوانان و زنان جامعه را هدف قرار داده است، گفت: در دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب باید فضای مشارکت همه مردم را فراهم کنیم. به ویژه جوانان و جوانان و رفاقتشان و با یاری خداوند و همدلی مردم نقشه های دشمن را خنثی خواهیم کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: این کار بدون مشارکت، همدلی و حضور همه دستگاه ها و مردم غیور ایران امکان پذیر نیست و امیدواریم با کمک همگان شاهد برنامه های این ایام باشیم. نهادها و لایه های مختلف مردم.

در ابتدای این جلسه حکم انتصاب سید نظام الدین موسوی به سمت رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی امور اسلامی صادر شد. پروپاگاندا خوانده شد و به او تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید