25 آذر “مرگ بر آمریکا” را باید بلندتر از همیشه سر داد/ شهدای شاهچراغ قربانی استکبار و استعمار جهانی شدند.


ساعت: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916259

احمدعلی مقدم گفت: 16 آذر روز تبیین شرارت ها و توطئه های استعمارگران و آشنایی مردم با دسیسه های بیگانگان و همچنین روز رسوایی مستکبران جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص 40 شهید شاهچراغ گفت: 25 آذرماه امسال با 40 شهید حادثه تروریستی شاهچراغ مقایسه شد و این واقعه تلخ خاطره شهدای مظلوم مبارزه با استکبار جهانی را زنده کرد، بنابراین می توان گفت که این حادثه تروریستی مصداق بارز و عینی است، توطئه های استکبار جهانی و دخالت های شیطان بزرگ در امور کشورمان برای سلطه و نابودی انقلاب اسلامی است.

وی با تسلیت چهلمین سالگرد این واقعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاهچراغ و همه شهدای قیام اخیر، گفت: اولین فریاد مرگ بر آمریکا در 25 آذرماه 32 در دانشگاه تهران توسط دانشجویان مبارز جهانی سر داده شد. استکبار حتی الان 70 سال بعد. جنایات آمریکا و انگلیس علیه ایران هنوز به پایان نرسیده است، اما هر روز بر آن افزوده می‌شود، بنابراین درس 16 هازارد، درس مخالفت با ظلم دشمنان و فرصت مرگ بر آمریکا بلندتر می‌شود. از همیشه

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و همپیمانانش، افزود: همان سلاح هایی که در سال 2032 دانش آموزان فهیم ما را کشتند، دوباره در فتنه و جنگ ترکیبی کنونی دشمن است که در فضای مجازی است. فضای ییل تروریست ها را پرورش می دهد و مردم بی دفاع و مظلوم، زنان و کودکان ما را در حریم امن الهی بمباران می کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام همواره سعی می کنند در کوچکترین فرصتی استعمار ننگین انگلیس و استکبار شوم آمریکا را بر ایران اعمال کنند، اما بیگانگان و نیکسون ها باید جلوی این آرزوهای محال را بگیرند. رهبری مقتدر و خردمند و مردم فهم و بسیج ایران به گور برده می شوند، لذا جهاد تبیین و بازخوانی اغتشاشات گذشته و گوشزد کردن به اهداف دشمنان از اجرای این امر مستمر است. سناریو می تواند به نسل جوان کمک کند تا دشمن را بشناسد و هوشیار باشد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: انگلیس جنایتکار باید رشادت های مرزبانان دلیر تنگستان و شهدای دلاور را به یاد داشته باشد که چگونه مردم بی دفاع بوشهر خالی از سکنه جان باختند. -دست، مایه رعب و وحشت این روباه پیر از نسل دانش آموزان شهید 16 آذر، دلیرمردان تنگستان، قیام های 28 مرداد و… هستند که حاضرند جان خود را در راه اعتلای اسلام فدا کنند. و انقلاب، برای اطاعت از ولایت فقیه و حفظ ناموس خود، اما مانند خاندان خدمتگزار تسلیم ذلت و خواری شوند و به پهلوی خودخوانده ای که نیکسون و انگلیسی ها را دعوت کرده اند، ندهید.

مقدم با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب ما تاکید کرد: کار انگلیس و آمریکا، این دو شیطان زمانه، دست اندازی به منابع ثروت کشورها و نخبگان، به بردگی کشیدن ملت ها، پرورش تروریسم، ترویج افکار انحرافی است. و در نهایت بدعت در مذهب و تعلیم و تربیت شیعیان انگلیسی.بنابراین در حال حاضر با وجود فضای آزادی مجازی که نیازمند حکومتداری و بصیرت دوگانه است، جوانان و فرزندان ما باید در این محیط پر از تردید و بدعت به شهدای شاهچراغ اقتدا کنند و بر آنان بیفزایند. سواد رسانه ای برای مقابله با تله های دشمنان موضع گیری صحیح

وی تصریح کرد: انقلاب ما همواره شاهد دسیسه ها و دشمنی های فراوانی از سوی مستکبران جهان بوده و شهدای بسیاری را تقدیم خود کرده است. سعودی ها و صهیونیست ها ویرانگر این انقلاب و اسلام نیستند، زیرا وحدت و بصیرت در هر کجای دنیا که باشد با رهبری هوشمندانه رهبری آن، از این انقلاب و حکومت محافظت خواهد کرد.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب متحد اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن نابودی اسلام و مرجعیت دینی و عقب ماندگی نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه هاست. لذا دشمنان بدانند که با برنامه ریزی این گونه حوادث تروریستی نمی توانند ما را از اهداف خود منصرف کنند و 16 آذر روز تبیین شرارت ها و توطئه های استعمارگران و آگاه ساختن مردم از دسیسه های بیگانگان است. برای رسوایی مستکبران جهان.

مقدم خاطرنشان کرد: شهدای شاهچراغ به عنوان چراغی در تاریکی تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی خواهند درخشید چرا که این شهدا بار دیگر با خون مظلوم خود آمریکا را آبروریز کردند و قربانی استکبار و استعمار جهانی شدند، لذا از مسئولین عاجزانه تقاضا داریم. شورای عالی فضای مجازی فرستادگان خارجی به داخل کشور را برای همیشه فیلتر کند تا این سکوی غیرقابل کنترل که به مأمن مزدوران و تروریست ها تبدیل شده است برای همیشه از بین برود تا شاهد حوادث دردناک کشته شدن هموطنان و دعوت به تجمع و اغتشاش نباشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید