اساتید دانشگاه قهرمانان مبارزه با استکبار و استعمار هستند


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896099

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اندیشه اساتید را به جامعه پایداری و استقامت می بخشد و گفت: علما مانند کوه های استوار از جامعه مراقبت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه اردبیل به انواع قدرت آفرینی در کشورها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای همسایه دارای بمب اتم و برخی دیگر دارای ثروت بی نهایت هستند، گفت: از آنجایی که این کشورها فاقد علم و دانش هستند در واقع قدرت آنها نیز کم و تقریباً ناچیز است.

قاسمیان با بیان اینکه پول و سلاح نیازمند علم و دانش است گفت: قدرت برای تداوم نیاز به علم و دانش دارد.

وی با بیان اینکه سلاح های سبک ما از سلاح های قدرتمند دشمنان ارزشمندتر است، گفت: سلاح های ما مبتنی بر علم و دانش بومی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل قدرت کشورهای پیشرفته را با ایران اسلامی مقایسه کرد و گفت: تولید سلاح در کشورهای استکباری برای ایجاد قدرت، تسخیر کشور و کشتار و کشتار است، در حالی که قدرت نظامی ما برای بازدارندگی است. حملات دشمن .

وی با بیان اینکه دانش وجدان را بیدار و آگاه می کند، به کشتار دانشمندان عراقی توسط نیروهای آمریکایی اشاره کرد و گفت: داعش با حمایت آمریکایی ها در یک شب 530 دانشمند عراقی را برای ایجاد یک پایه علمی کشت. عراق ویران خواهد شد و مردم آن کشور به راحتی بدون هیچ گونه سوالی تسلیم آنها خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه اندیشه اساتید به جامعه پایداری و استقامت می بخشد، گفت: دانشمندان مانند کوه های استوار از جامعه مراقبت می کنند.

وی به کشتار دانشمندان کشورمان توسط استکبار اشاره کرد و گفت: دشمنان با کشتار و کشتن دانشمندان، علما و نخبگان کشورمان سعی در کشتن آنها دارند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل به کشت 45 برابری مواد مخدر پس از حضور آمریکایی ها در افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکا فقط به همین دلیل شروع به تولید انبوه 45 برابر مواد مخدر در همسایگی ایران کرد تا ما را هدف قرار دهد. جوانان.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه قهرمانان مبارزه با استکبار و استعمار هستند، گفت: اساتید با تربیت نخبگان و جوانان آگاه در پیشرفت کشور و تحقق آرمان های جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند.

قاسمیان به ظرفیت و پتانسیل کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما پر از طلا است و این اساتید هستند که با تلاش شبانه روزی خود می توانند گنجینه های کشور را استخراج و برای آینده کشور ارزش آفرینی کنند.

وی از علم و دانش به عنوان ستون و ساحل پایدار صلح برای کشور یاد کرد و گفت: گسترش علم در منطقه در واقع شکست دشمن در ابعاد مختلف است.

قاسمیان از ایران اسلامی به عنوان یک نهضت یاد کرد و گفت: دشمنان این مرز و بوم تشخیص می دهند که ایران یک نهضت است و امروز استراتژی آمریکا بر این است که نهضت ایران اسلامی را به کشور ایران تبدیل کند تا منافع آنها تهدید نشود. .

وی به نفوذ ایران در منطقه پرداخت و گفت: ایران اسلامی امروز در سایه علم و دانش از قدرت روزافزونی در منطقه برخوردار است و موثرترین کشور در معادلات بین المللی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید