13 آبان سالروز پژمردگی ریشه استعمار در ایران/ مبارزه با ظلم و استکبار روز تعطیل نیست.

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781476

با پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، استعمار از ایران ریشه کن شد و این مناسبت در تاریخ به عنوان نماد استکبار نامیده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، امروز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 است که ضربه مهلک دیگری بر پیکر رژیم ستمشاه و استکبار آمریکا بود.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از مهمترین وقایع تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی علیه استعمار بود تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم نامید و آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خواند. انقلاب.

با پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، استعمار از ایران ریشه کن شد و این مناسبت در تاریخ به عنوان نماد استکبار نامیده شده است.

مردم ایران با قدرت ایمان به مقابله با مستکبرین پرداخته اند

در همین راستا نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر استکبار ستیزی تاکید می کند; مشکل استکبار زمانی در ما نهادینه می شود که خداپرستی و ترس از خدا را در خود زنده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار صمیمانه با دانش آموزان آذربایجان غربی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس سال های مبارزه با استکبار بود.

وی گفت: مردم ایران با قدرت ایمان در مقابل مستکبرین ایستادند و حواریون در دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای داشتند.

مسلمانان حجت الاسلام والمسلمین قریش با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اظهار داشتند: هزاران دانش آموز شهید در کشور داریم؛ در حالی که در کشورمان هزاران دانش آموز شهید داریم. این لایه نیز نقش مهمی در دوره ساخت و ساز داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: مستکبران از روحیه استکبارستیزی ملت ما و صادرات آن به دنیا می ترسند.

مبارزه با ظلم و استکبار تعطیلی نیست

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به یوم الله سیزدهم آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: اساس 13 آبان مبارزه است. در برابر ظلم جوانان با استکبار مواجه شدند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مبارزه با ظلم همیشه ادامه دارد، افزود: مبارزه با ظلم و استکبار تعطیل نیست و نباید تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه همه به دنبال عدالت هستند و همه ظلم را محکوم می کنند، گفت: در دنیا مردم ذاتاً عدالت را دوست دارند و خیر را دوست دارند و از بدی و زشتی دوری می کنند.

حسن زاده گفت: تا زمانی که استکبار از خوی استکبار دست برنداشت، مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت و عدالت خواهان با آن مقابله خواهند کرد.

اصل استکبار و دشمنی آمریکا با نظام اسلامی قابل کاهش نیست

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: آنها به دین خود عمل می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، آمریکا بیش از دیروز خوی استکباری خود را به رخ مردم می کشد، تاکید کرد: آنچه مردم ایران در این مسیر هرگز نباید از آن غافل شوند، داشتن روحیه استکبارستیزی و استکبارستیزی است. نهضت عاشورا بر اساس استکبار ستیزی شکل گرفت و ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه اصل استکبار و دشمنی آمریکا با نظام اسلامی قابل کاهش نیست و در رگ و خون مردم ما جاری است، گفت: با دشمنان بدانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید