آهنگ همه آمدیم ملودی زیبای بهمن دیدنی / صدای سیلی آبدار مردم هنوز در آمریکا شنیده می شود.


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807911

مردم دارالجهاد استان همدان در راهپیمایی 22 باخمن با خواندن و خواندن سرود «همه می آییم» باخمان دیدنی دیگری را خلق کردند. «الوداع وفا» امروز همه با هم حتی در دهه هشتاد و نود با شعارها و قدم های پیگیر خود نوای زیبای انقلاب را نواختند و انقلاب را برای به دست آوردن دل جهانیان کف زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، امروز همزمان با سراسر کشور مردم دارالجهاد استان همدان در راهپیمایی سراسری 22 بچمن شرکت کردند و با سرود «همه آمدیم» بار دیگر عاشقانه های خود را خواندند. با جذابیت های انقلابی و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه تمام ایستادگی کردند.

این راهپیمایی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین و فامنین که در حالت قرمز تاج قرار داشتند، با خودرو سواری و در شهرهای تویسرکان، اسدآباد، بهار و کبودراهنگ به دلیل نارنجی بودن وضعیت راهپیمایی برگزار شد. تاج.

وعده تحقق؛ همه آمدند، زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و چه صحنه هایی خلق کردند، انقلابیون قدیمی در کنار انقلابیون مدرن. آمدند بگویند با اینکه معیشتشان ضعیف است اما انقلابشان را تا آخر تحمل کردند.

مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

در واقع عکس حاج قاسم نگین این کمپین بود و کودکان و نوجوانان استان همدان با در دست داشتن عکسی از قهرمان واقعی زندگی خود، ندای انقلابی عاشقانه را سر دادند.

بچه ها از یک طرف، خانم ها از طرف دیگر، جوانان انقلابی آمدند و دست در دست هم با شعارها و قدم های تزلزل ناپذیرشان نوای زیبای انقلاب را نواختند و امروز این مردم برای انقلابشان کف زدند و دلشان پیروز شد. جهان

آتش زدن پرچم ننگین رژیم کودکانه و اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار اوج این مراسم بود تا مردم بار دیگر انزجار خود را از دنیای چپاولگر غرب نشان دهند که ملت آزاده حسینی در ایران اسلامی هرگز تسلیم تحقیر می شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید