فرهاد مجیدی در برابر شایعه بزرگ درباره گزینه استقلال

فرهاد مجیدی در برابر شایعه بزرگ درباره گزینه استقلال

سعید صادقی اولین هدف نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت است. بازیکنی که با زدن 6 گل و دادن 14 پاس گل موثرترین بازیکن لیگ بیست و یکم شد و حالا هم استقلال و هم پرسپولیس برای جذب این بازیکن تلاش می کنند و گل گهر نیز تلاش برای تمدید قراردادش را آغاز کرده است. .

امروز خبری مبنی بر تمایل تیمی از امارات به صداقت با صادقی در رسانه ها منتشر شد. فرهاد مجیدی هم همین کار را کرد و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که تیم مورد بحث اتحاد کلبا است که فصل گذشته استقلال را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. .

حضور مجیدی در امارات شایعاتی را مبنی بر تمایل فرهاد مجیدی برای جذب بازیکنان ایرانی منتشر کرده است و امیرحسین حسین زاده اولین نفری است که می گوید مجیدی قصد دارد او را به امارات ببرد، اظهاراتی که توسط نزدیکان فرهاد به شدت تکذیب شد. و اعلام شد که بال جوان استقلال در لیست مجیدی قرار ندارد.

مجیدی بدش نمی آید شایعه بزرگ / گزینه استقلال و پرسپولیس در لیست خرید فرهاد

صادقی پس از بازگشت کاروان تیم ملی از دوحه در فرودگاه و در جمع خبرنگاران حاضر شد. وی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی، سرمربی اتحادیه باشگاه های امارات حضوری با او صحبت کرده است، گفت: نه، فکر می کنم با مدیر برنامه های من صحبت کرده است.

پس از اظهارات سعید صادقی، نزدیکان سرمربی فصل گذشته استقلال به صراحت هرگونه مذاکره با این بازیکن یا مدیر برنامه هایش را تکذیب کردند و مدعی شدند که سعید صادقی تحت هیچ شرایطی در لیست خرید مجیدی نبوده است.

به این ترتیب اگر سعید صادقی از امارات پیشنهادی داشته باشد، این تیم تمایلی به حضور او در این باشگاه ندارد و این بازیکن در لیست مجیدی نیست و تا به امروز هیچ بازیکن ایرانی در لیست فرهاد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید