جدایی فرهاد مجیدی از استقلال فقط یک شایعه است

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال فقط یک شایعه است

علی لطیفی با بیان این جمله می گوید: فرهاد مجیدی همبازی قدیمی من در باخمان، استقلال و تیم ملی بود و خوشحالم که توانست کار بزرگی انجام دهد. فکر نمی کنم این شایعات درست باشد اما باشگاه استقلال باید به هر قیمتی آن را حفظ کند.

او ادامه می دهد: خیلی خوب است که 30 هفته بازی نمی کنی، کمترین گل را داری و قهرمان می شوی. استقلال فرهاد مجیدی رکوردی ماندگار در لیگ برتر و فوتبال ایران به ثبت رساند و این قابل تقدیر است.

مهاجم سال های نه چندان دور استقلال درباره جدایی بازیکنان خارجی این تیم نیز می گوید: امیدوارم بازیکنان خارجی استقلال به خصوص یمگا حفظ شوند. کلاس فوتبال یمگا بالاتر از فوتبال ایران بود و نقش ویژه ای در قهرمانی استقلال داشت. نباید اجازه دهیم چنین بازیکنی به راحتی جدا شود، هرچند تجربه سال های اخیر با شیخ دیابات نشان می دهد که تیم های ما با پایتخت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مخالف نیستند.

علی لطیفی با اشاره به تصمیم اخیر اسکو چ ای آخرین مبنی بر عبور از تیم ملی استقلال 5 و سپس عذرخواهی از باشگاه، گفت: وقتی سرمربی تیم ملی حق دارد عصبانی باشد، وقتی تیمش مسابقه دارد. استفاده از این 5 بازیکن استقلال در حالی که تیم ملی در حال بازی نبود حق استقلالی ها بود. البته اگر بازی ایران و کانادا لغو نمی شد حق با اسکوچیچ بود چون در هر صورت تیم ملی در اولویت است. همکاری و تعامل بین باشگاه ها و تیم ملی باید همیشه در اولویت باشد. باشگاه استقلال همیشه سالیان سال در خدمت تیم ملی بوده و خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید