فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات غوغایی می کند؟

فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات غوغایی می کند؟

نتایج ضعیف اتحاد کلبا در هفته های اخیر، فرهاد مجیدی را بر آن داشته تا تغییرات اساسی را در تیم خود به ویژه در بخش هجومی در نظر بگیرد.

اولین اقدام او این بود که اعلام کرد نیازی به مهاجم سابق مونشن گلادباخ و بوخوم ندارد. مدیران باشگاه کولبا نیز قرارداد پنیل مولاپا را لغو کردند تا مجیدی اولین بازیکنی باشد که مجیدی، مهاجم قدرتمندی که برای تاکتیک های سرمربی ایرانی کارآمدی لازم را نداشت، به خدمت گرفته می شود.

با این حال، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی زمان کافی برای ارزیابی کامل بازیکنان خارجی وجود ندارد و مربیان اغلب دست خود را روی بازیکنی می گذارند که یا با او کار کرده اند یا از توانایی فنی بازیکن حداکثر آگاهی را دارند. از این طریق است که نقاط ضعف پوشانده شده و نتایج بهتری حاصل می شود.

بر این اساس فرهاد مجیدی با سه ستاره ایرانی نیز قرارداد امضا کرد که دو نفر از آنها در حال حاضر لژیونر هستند و یک بازیکن نیز در ایران بازی می کند. مجیدی به قدری مشتاق جذب این سه بازیکن است که مدیران اتحاد کلبا را متقاعد کرده است که نامه رسمی به باشگاه های خود ارسال کنند و شرایط انتقال را در اسرع وقت بررسی کنند.

فرهاد دنبال شاگرد قدیمی می گردد
اولین بازیکن زیر نظر فرهاد مجیدی امیرحسین حسین زاده است. بازیکنی که با نظر این مربی به استقلال آمد و به یکی از مهره های اصلی آبی پوشان در راه کسب عنوان تاریخی تبدیل شد. حسین زاده در ابتدای فصل پس از جدایی از استقلال راهی بلژیک و باشگاه شارلوا شد. اما او هنوز نتوانسته جای ثابتی در ترکیب این تیم پیدا کند و در صورت توافق می تواند با هدایت سرمربی مورد علاقه اش دوباره راهی امارات شود تا کار کند. در ابتدای فصل زمزمه هایی مبنی بر پیوستن حسین زاده به کولبا به گوش می رسید که هیچ گاه رسمی نشد و حالا ممکن است به واقعیت بپیوندد.

آیا مجیدی بالاخره به موگانلو می رسد؟
پس از فسخ قرارداد پنیل ملاپا، یکی از اهداف اصلی اتحاد کلبا جذب یک مهاجم درجه یک خواهد بود که بتواند در لیگی که پر از بازیکنان درجه یک برزیلی و اروپایی است موفق شود و گل بزند. به همین دلیل با اظهارات مجیدی، مدیران این باشگاه اماراتی درخواست رسمی خود را برای به خدمت گرفتن شهریار موگانلو به سپاهان ارسال کرده اند و باید دید نظر خوزه مورائیس و البته محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل این باشگاه چه خواهد بود. مجیدی که علاقه زیادی به سبک فوتبال موگانلو دارد نیز تلاش کرد تا او را به استقلال بکشاند اما این مهاجم در نهایت از پرسپولیس به سپاهان رفت و حالا این فرصت را پیدا کرده که زیر نظر فرهاد مجیدی در امارات کار کند. قدرت تمام کنندگی بالا و البته حضور فعال موگانلو در دفاع تیمی دقیقاً شرایطی است که فرهاد مجیدی در نظر دارد.

بزرگترین گل اتحاد کلبا، آن چپ پای فنی ایرانی
اما مهم ترین هدف زمستانی فرهاد مجیدی و امارات بدون شک آوردن علی کولی زاده خواهد بود. آنها نیز مکاتبات رسمی درباره این انتقال انجام داده اند و منتظر اعلام شرایط از سوی بلژیک هستند. ستاره تکنیکی تیم ملی که مستقیما از لیگ ایران و تیم سایپا بلژیک و باشگاه شارلوا رفت، یکی از بازیکنان ثابت این تیم شد و عملکرد خوبی در لیگ این کشور داشت. کولی زاده یکی از بازیکنانی است که به دلیل تکنیک و توانایی در حمل توپ مورد توجه دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی روش در تیم ملی قرار گرفت و حالا مجیدی به دنبال جذب او به هر قیمتی است. بدون شک خرید قلی زاده یکی از بهترین خریدهای کولبا خواهد بود. چون یکی از بازیکنان درجه یک ایران را آورده اند و از طرفی دقیقا همان بازیکنی است که با سیستم فرهاد مجیدی همخوانی دارد و می تواند مشکلات کولبا را در نیم فصل دوم لیگ امارات حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید