فرهاد مجیدی ربطی به استقلال ندارد

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، در مورد دیدار پرسپولیس و استقلال و همچنین حواشی این دیدار اظهاراتی را بیان کرد.

بازی دربی 98 را چگونه ارزیابی کردید؟

به نظرم نسبت به دربی های قبلی جذاب تر بود. اما او فقط خیلی هیجان زده بود و ما شاهد فوتبال خوبی نبودیم که احتمالا بیشتر به دلیل حضور هواداران است. اما فوتبال هم بد نبود. بیشتر بازی در میانه میدان و پر از درگیری بود. هر دو تیم موقعیت زیادی در دروازه نداشتند. از هر دو تیم فقط دو گل زیبا دیدیم که می تواند کلاس فوتبال خوبی باشد وگرنه دربی تمرینی برای مربیان و نسل جوان فوتبال نداشت. هر دو تیم به دنبال برد بودند. به همین دلیل درگیری های زیادی وجود داشت.

داوری مسابقه چطور بود؟

متاسفانه جمله پر از اشتباه بود. این تا زمانی است که با کمک داور ویدیویی یا VAR نباشد.

از گل پرسپولیس می گویید؟

همان طور که پرسپولیس گل زد، خودش هم گل زد. اما در مورد آفساید روی دروازه استقلال باید بگویم که کمک داور چند متری پشت خطی بود که باید بایستد وگرنه کمین واضحی را می دید. البته نباید در مورد مشکلات داوری صحبت کرد، اما به نظر من اشتباهی که در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد، یک پنالتی به سود استقلال دریافت نکرد. خطای دستش که آن هم پنالتی بود اما باز هم داوری دریافت نکرد.

از رفتار یحیی گل محمدی هم نگذریم؟

او همچنین مربی یک تیم بزرگ است. او تحت فشار است گل محمدی هم از این قاعده مستثنی نیست. او قطعاً دوست داشت تیمش برنده شود تا اختلافش در بالای جدول سه امتیازی شود. وقتی تیم در نیمه دوم پیش بود و گل تساوی را به ثمر رساند، مربی تحت فشار بود. از او می خواهم کمی زودتر سید جلال را به میدان بیاورد. چون پرسپولیس خواه ناخواه بعد از گلی که زد به لاک دفاعی رفت و طبیعی هم بود. اما یحیی برای گرفتن سه امتیاز باید خیلی زودتر حسینی را وارد بازی کند. او باید سه بار از تیم دفاع می کرد تا خط هافبک را بیشتر ببندد.

شرایط استقلال را چطور دیدی؟

استقلال تیم بدی نبود. اما کاملا مشخص است که سرمربی ایتالیایی استقلال است و فرهاد هیچی. اگر فرهاد می خواست به تنهایی بر استقلال حکومت کند، حالا تیمش در انتهای جدول قرار می گرفت. همه این نتایج را سرمربی ایتالیایی به دست آورد. البته این کار اوست. مثل حمید مطهری که دستیار مربی یحیی در پرسپولیس است.

نظر شما در مورد پیام خداحافظی گل محمدی چیست؟

من نمی توانم برای او قضاوت کنم تا زمانی که خودش این را بگوید. این کاری است که یک مربی وقتی به بن بست می رسد انجام می دهد. شاید گل محمدی فکر می کرد با رفتن می تواند آرامش را به پرسپولیس برساند. اما اگر بماند باید برای حفظ تیم از او حمایت کنند.

فکر می کنی پرسپولیس با این تساوی قهرمان نمی شود؟

شما هرگز نمی دانید. هفت بازی و 21 امتیاز باقی مانده! پرسپولیس اگر می خواهد بدون توجه به نتایج استقلال قهرمان شود، فقط باید برود و هر 7 بازی پیش رو را برد.

دیدگاهتان را بنویسید