85 درصد دانش آموزان البرزی واکسینه تاج هستند/ ممنوعیت تردد در شب ربطی به رنگ تاج ندارد

ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782253

مهرداد بابایی گفت: ممنوعیت تردد در شب ربطی به رنگ های کرونا ندارد و با تایید ستاد ملی کرونا همچنان ممنوعیت وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه وضعیت تاج در استان پایدار است، گفت: “

مهرداد بابایی افزود: ممنوعیت تردد در شب ربطی به رنگ های تاج ندارد و با موافقت ستاد ملی تاج و تخت همچنان ممنوعیت وجود دارد.

وی بازگشایی را تلفیقی از مجازی و حضوری عنوان کرد و گفت: هر پایگاه باید حداقل یک روز در هفته آموزش ببیند، اما تصمیم گیری با اولیای مدرسه است و هیئت مدیره مدرسه، رانندگان سرویس و اولیای مدرسه نیز باید آموزش ببینند. واکسینه شود.»

بابایی با اشاره به اینکه الزامی برای تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد دانش آموزان البرز حداقل یک نوبت واکسن دریافت کرده اند و در مجموع بیش از 3 میلیون دوز واکسن کرونا برای البرزی ها تزریق شده است. است.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در البرز در خاتمه با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 800 هزار نفر حداقل یک نوبت و یک میلیون و 300 هزار نفر هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: افرادی که می خواهند نوبت سوم را دریافت کنند، می توانند. از 3 ماه پس از دوز دوم اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید