فرهاد مجیدی عنایتی را با دو ستاره غافلگیر کرد؟

فرهاد مجیدی عنایتی را با دو ستاره غافلگیر کرد؟

استقلالی ها در دیدار برگشت مقابل هواداران این بار با دو بازیکن خارجی به مصاف رضا عنایتی می روند.

کوین یمگا که چند روز قبل از بازی با هوادار قرارداد رسمی خود را با استقلال امضا کرده بود، به دلیل نداشتن کارت ITC نتوانست در دیدار مقابل هوادار در تیم استقلال به میدان برود. رودی زستد در آن زمان هنوز تصمیمی برای پیوستن به استقلال نگرفته بود و تنها پس از توافق نهایی در 4 آبان وارد تهران شد تا قراردادش با استقلال را رسمی کند.

این دو بازیکن در بازی استقلال غایب بودند تا آبی ها بتوانند به میدان بروند: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی، امیر حسینین و امیرحسین هولنسه امیرسا. نفست. در این دیدار سعید مهری، امین قاسمی نژاد و مهدی مهدی پور نیز به عنوان ذخیره آبی پوشان به میدان رفتند اما خبری از بازیکنان خارجی در استقلال نبود و گابریل پاین تنها خارجی روی نیمکت این تیم بود.

مطمئنا حضور یمگا و زستد در دیدار برگشت استقلال مقابل هواداران شرایط سختی را برای شاگردان رضا عنایتی رقم خواهد زد. فرهاد مجیدی از سوی دیگر امید به پیروزی مجدد مقابل تهران را افزایش می دهد. لازم به ذکر است؛ کوین یامگا با 7 گل، 3 پاس گل و یک پنالتی تاثیرگذارترین بازی استقلال در نیم فصل اول بود که احتمالا با بازدید از بازی برگشت هواداران را شگفت زده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید