فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782342

فیلم های تئاتری 3 اثر به کارگردانی فرهاد مهندس پور قرار است از 17 آبان ماه از شبکه ایران تئاتر پخش شود. کارگردانی که سال ها منتظر روی صحنه بردن اثر جدیدی از خود بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مهندس پور یکی از مشهورترین چهره های تئاتر و کارگردانان تاثیرگذار ایران چند سالی است که به عنوان کارگردان فعالیت نکرده و بسیاری از هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر همچنان منتظر اثری جدید هستند.

در این شرایط شبکه ایران تئاتر به منظور آرشیو و ارائه محتوای تصویری تئاتر ایران، فیلم های «گالیله»، «مکبث» و «دیر رهبان» ساخته فرهاد مهندس پور را برای علاقه مندان به تئاتر ایران پخش می کند. ساعت 18 روز دوشنبه 8 نوامبر.

نمایش «گالیله» محصول سال ۱۳۷۲ است که در تالار مولوی روی صحنه رفت. «مکبث» بازگویی محمد چرمشایر و فرهاد مهندس پور از متن «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر است که در سال 1379 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت. «دیر راهبان» دیگر ساخته گروه تئاتر «آفتاب» و خوانش های فرهاد مهندس پور و محمد چرمشایر از ادبیات داستانی جهان است که در سال 1380 در مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

تلویزیون ایران تئاتر علاوه بر پخش فیلم های فرهاد مهندس پور، امکان دسترسی پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان به تئاتر را به نقدها، تفسیرها و بحث های نمایشی ذکر شده در مطبوعات در صفحه مرتبط با هر اثر فراهم کرد. در روزهای آتی آثار دیگری از فرهاد مهندس پور در شبکه تلویزیونی تئاتر ایران عرضه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید