فروش داستان وست ساید به قیمت 10 میلیون دلار در چهار روز

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791792

«داستان وست ساید» جدید استیون اسپیلبرگ با فروش ناامیدکننده باکس آفیس ۱۰ میلیون دلاری آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ، بازسازی موزیکال کلاسیک دهه 1950، در باکس آفیس ایالات متحده شکست خورد و تنها 10 فیلم در 2829 سینما در اولین آخر هفته اکران نمایش داده شد. او 5 میلیون دلار برنده شد.

فیلم قرن بیستمی دیزنی که بودجه ای 100 میلیون دلاری داشت، جمعه و پنجشنبه شب گذشته 4.1 میلیون دلار و شنبه 3.8 میلیون دلار فروخت.

اگرچه یکی از دلایل این فروش مربوط به زمان اکران است که با فاصله نامناسبی از سال جدید به سینماها رفت، اما به هر حال شروع ناامیدکننده ای برای فیلمی بود که منتقدان آن را یکی از بهترین فیلم ها خواندند. از سال. شاید بتوان گفت موزیکال مناسب دوران تاج نیست، اما چند ماه پیش برادران وارنر. موزیکال “در ارتفاعات” را منتشر کرد که با 11.5 میلیون دلار شروع شد.

با این حال، هنوز نشانه‌های مثبتی برای اکران فیلم‌های خانوادگی دیده می‌شود و «انکانتو» یا «شرم» دیزنی همچنان مخاطب دارد و پس از دو آخر هفته که در جایگاه اول قرار گرفت، این هفته با فروش 9.4 میلیون دلاری در جایگاه نخست قرار گرفت. از این نمایش در 3750 سینما به مقام دوم سقوط کرد. این انیمیشن 71 میلیون دلار در ایالات متحده و 150 میلیون دلار در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

فیلم «شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ» سونی همچنان انتخاب محبوبی است و در چهارمین هفته فروش خود با ۷.۱ میلیون دلار در رتبه سوم باکس آفیس قرار گرفت و مجموع فروش خود را از ابتدا به ۱۱۲ میلیون دلار رساند.

خانه گوچی با فروش 4 میلیون دلاری در رتبه چهارم قرار گرفت و مجموع فروش خود را در ایالات متحده به 41 میلیون دلار رساند.

فیلم «ابدیت» از دیزنی و مارول نیز با فروش 3.1 میلیون دلاری در 3030 سالن، پنجمین فیلم پرفروش شد. این فیلم تاکنون 161 میلیون دلار در آمریکا فروخته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید