فروش مجدد ربع سکه در بورس از امروز آغاز می شود/ خریداران باید تا ساعت 13 سفارش خود را ثبت کنند.

فروش مجدد ربع سکه در بورس از امروز آغاز می شود/ خریداران باید تا ساعت 13 سفارش خود را ثبت کنند.

فروش مجدد ربع سکه از صبح امروز در بورس آغاز شد. خریداران می توانند تا ساعت 13 برای ثبت سفارش اقدام کنند.

همزمان با افزایش شدید حباب ربع سکه در بازار، بانک مرکزی از ابتدای هفته عرضه گسترده این سکه را در بورس کالا آغاز کرد.

در اولین روز عرضه ربع سکه در بورس از 500 هزار قطعه سکه بررسی شده توسط بانک مرکزی، 2800 قطعه سکه به فروش رسید که خریداران می توانند پنج روز کاری پس از خرید سکه موجود در بورس به صندوق بانک های عامل مراجعه کنند. بازار و با ارائه مدارک مربوط به بورس، معادل سکه های خریداری شده را به صورت فیزیکی دریافت کنید.

لازم به ذکر است در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، 744 کد حقیقی موفق به خرید 2800 قطعه ربع سکه طلا به قیمت 7 میلیون و 200 هزار تومان شدند.

ابتدا بانک مرکزی مهلت سه روزه برای فروش ربع سکه در بورس کالا اعلام کرده بود. اما پس از پایان اولین روز فروش بورس، سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد در صورت وجود تقاضا، مهلت فروش ربع سکه در بورس تمدید می شود.

با توجه به تعطیلی روز گذشته بورس، امروز دومین روز از فروش ربع سکه در بورس است. در اطلاعیه ناظر بازار آمده است: برای ثبت سفارش خرید گواهی سپرده کالایی، نماد ربع سکه 0312 رفاه(ن) (سکه 0312 N06) از ساعت 9 الی 1 به فعالان بازار اطلاع رسانی شود. ساعت 13 امروز در تاریخ 26/10/1301 از طریق سامانه معاملات آنلاین و پایگاه های معاملاتی مشابه عرضه اولیه سهام نسبت به ثبت سفارش (بوک ساختمان) اقدام نمایید.

کلیه افراد بالای 18 سال با کد ملی می توانند حداقل یک و حداکثر پنج سکه طلای ربهار آزادی خریداری کنند.

کلیه متقاضیان خرید ربع سکه در مکانیزم حراج قطع شده شرکت می کنند و بر این اساس قیمت سکه عرضه شده تعیین می شود.

حداقل 1 عدد و حداکثر 5 عدد قابل خریداری است. خریداران ربع سکه در صرافی باید آن را به صورت فیزیکی دریافت کنند و بعداً نمی توانند آن را در بورس بفروشند.

سفارش های ارسالی باید مضربی از 100 باشد (هر 100 سفارش معادل یک ربع سکه است) و ربع سکه های تحویلی به مشتریان وکیوم نمی شوند.

برای خرید ربع سکه نیازی به کد معاملاتی بورس کالا ندارید و در سایت tsetmc.com یا در سامانه کارگزاری هم برای بورس خود و هم برای بازار فرابورس از کد بورسی یکسان استفاده کنید.

این سکه دارای هزینه نگهداری و مالیات است. هزینه نگهداری هر سکه طلای اربهار آزادی روزانه هزار ریال می باشد که به عهده خریدار می باشد و زمان تحویل کالای خزانه با انبار هماهنگ شود. مالیات بر ارزش افزوده نیز 9 درصد هزینه انبارداری محاسبه و به انبار واریز می شود.

برای دریافت ربع سکه از خزانه، مالک یا نماینده قانونی وی باید پس از هماهنگی با خزانه و دریافت دستور دریافت، به همراه مدارک هویتی در زمان مشخص شده از سوی بانک به محلی که بانک اعلام می کند مراجعه کند. کالاها ، نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید