فریاد سرکوب شده شهر هودرو به جایی نرسید


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839874

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و شهرهدرو در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با شاهخودرو گفت: با بازیکنان تیم صحبت کردیم که همیشه بازی هایی که به نظر من راحت تر است مهم تر است، مهم این است که ما فردا می تواند خوب بازی کند.”

وی ادامه داد: بازی های شهر هودرو را دیده ایم، فوق العاده قابل احترام هستند. در 5 هفته گذشته تنها یک باخت مقابل استقلال در آزادی نشان می دهد که سید عباسی با بازیکنان خوب کار می کند و با شرایطی که دارند خوب کار کردند اما در نیمه اول نتایج بدی گرفتند. آنها

نویدکی بیان کرد: در انتهای جدول فاصله ها کم است و یک تیم می تواند با یک مسابقه بماند یا سقوط کند، این دیدار برای هر دو تیم فوق العاده مهم است. می‌خواهیم به بالای جدول نزدیک‌تر شویم و تا آخرین روز از شانس خود برای رتبه دوم استفاده کنیم. روز سختی خواهیم داشت اما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضورش در سپاهان گفت: با سپاهان قرارداد دارم، وقتی از آسیا برگشتیم با کادرفنی صحبت کردم، بعد از مسابقات لیگ باید در مورد آینده صحبت می کردیم، خیلی خوب بودیم. پس از این 3 بازی تصمیمات اساسی گرفتیم، با اعضای هیئت مدیره جلسه داشتیم و در مورد مسائل زیادی صحبت کردیم. باید در مورد عملکرد تیم، مشکلات و نقاط قوت صحبت کنیم و به نتیجه برسیم و تصمیم بگیریم.

من به این صحبت‌ها گوش نمی‌دهم، مهم نیست که بازیکنان بخواهند حرکت کنند، مهم اینجاست، اما از روز اول گفتم باید افرادی باشند که آن را دوست داشته باشند، همه دوست دارند بمانند و همه دوست دارند. تی من این را دوست دارم، «گفت.» برو؛ بعضی ها قرارداد دارند و باید به آن پایبند باشند.

به تیم جوانان برای قهرمانی در لیگ تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم تیم های جوانان و بزرگسالان را امیدوار کنیم. ما آنها را می بینیم و سعی می کنیم اگر کسی لیاقتش را دارد در تیم بزرگسالان حضور داشته باشیم.

همچنین داوید سید عباسی سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: سپاهان از سال 80 یکی از قطب های فوتبال کشور است و اگر هر سال برای قهرمانی بجنگد، کاری نکرده است. کار عجیبی این باشگاه ساختار و هواداران بسیار خوبی دارد.

وی افزود: هیچکس در توانایی های سپاهان شکی ندارد، او همچنین مربی خوبی دارد که تفکرات فنی بازیکنان را القا می کند و تیم سپاهان روان و زیبا بازی می کند، او تیم مسلط در زمین بود و ما کاملا متوجه این مشکل هستیم.

سیدعباسی گفت: بازی خوبی با سپاهان داریم، شهر خودرو جزئی از پازل است و گوشه ها اهمیت چندانی ندارد. علیرغم تمام مشکلاتی که تاکنون شهرهودرو داشته، بحث فنی داریم، مشکلات داخلی داریم اما بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو ادامه داد: گاهی اوقات در مسابقات از نظر موقعیت آفرینی و گلزنی بدشانس هستیم. اتفاقات داخل زمین با روند حرکت تیم ما مغایرت دارد و به ضرر ما تمام می شود. خیلی اذیتمون کرد ولی به نظرم مهم نیست چون فریاد سرکوب شده شهر هودرو راه به جایی نبرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم، بازیکنان آماده هستند، تیم سپاهان به دلیل موقعیتی که دارد با تمام وجود ظاهر می شود و مطمئنم بازی خوبی خواهد بود.

سیدعباسی گفت: هواداران با تمام مشکلاتی که تا الان داشتیم در مورد عملکرد بازیکنانم نظر بدهند. ما در چند بازی اخیر از هر نظر شایسته بودیم و بزرگترین مشکل ما کسب امتیاز بود و از این نظر به چیزی که استحقاق داشتیم اما از روند تیمی نگرفتیم.» خوشحالیم، امیدواریم فردا مقابل سپاهان بازی کنیم. با غلظت بالا

سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو با بیان اینکه محروم و مصدوم نیستیم، گفت: آرزو می کنم بهترین مرد زمین در بازی فردا قضاوت شود، ما انگیزه خودمان را داریم و امیدوارم بازی درست شود. زیبا. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید