فصل برای قرمزها به پایان رسیده است

فصل برای قرمزها به پایان رسیده است

پل پوگبا که قرارداد فعلی او با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد، به نظر می رسد به پایان حضور 6 ساله خود در این باشگاه انگلیسی فکر می کند، در حالی که یوونتوس علاقه مند است او را به تورین و باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن بازگرداند. رئال مادرید نیز از دیگر اهداف احتمالی هافبک فرانسوی نام برده شد.

این هافبک فرانسوی پس از پیوستن به منچستریونایتد مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و برخی کارشناسان تا آنجا پیش رفتند که شخصیت او را زیر سوال بردند.

پوگبای 29 ساله که هم اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می برد، به TeleFT گفت: “من هنوز در مورد آینده حرفه ای خود تصمیم نگرفته ام.” هنوز هیچ کاری انجام نشده است. من می توانم در این مورد فردا یا در طول پنجره نقل و انتقالات تصمیم بگیرم. می خواهم به عقب برگردم و فصل را با منچستریونایتد به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

پوگبا ادامه داد: من می خواهم عناوین کسب کنم، برای جام بازی کنم، اما امسال و در چند سال اخیر عناوینی کسب نکرده ایم که ناراحت کننده است. فصل هنوز تمام نشده است، اما تقریباً برای ما تمام شده است زیرا دیگر شانسی برای بردن جام نداریم.

هافبک فرانسوی در این فصل در 23 بازی شیاطین سرخ را به منچستریونایتد همراهی کرد و علاوه بر 9 پاس گل، یک گل نیز به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید