فصل کاشت سیستم های خارجی در زمین های ما به پایان رسیده است


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895659

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه «فصل ترویج رژیم‌های بیگانه در سرزمین ما به پایان رسیده است»، تصریح کرد: همه اینها به این دلیل است که ما به فکر بیگانگان نیستیم و رفع وابستگی به بیگانگان به ما قدرت می‌دهد. و قدرت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اساتید بسیجی دانشگاه های کشور که ظهر امروز (سه شنبه) در مشهد برگزار شد، گفت: فصل استقبال از رژیم های بیگانه در سرزمین ماست. او گفت: این به این دلیل است که ما به فکر بیگانگان نیستیم و رفع وابستگی به بیگانگان قدرت و قدرت می بخشد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا نمی تواند هیچ یک از برنامه های خود را در منطقه اجرا کند و قطعا برنامه هایش با شکست مواجه می شود.

برخی از ابرقدرت ها خریداران سلاح های ما هستند

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از فناوری‌ها پیشتاز هستیم، حتی در حوزه پدافند هوایی از قدرت‌های برتر دنیا پیشی گرفته‌ایم تا جایی که برخی ابرقدرت‌ها سلاح‌های ما را می‌خرند و همکاری مشترک را پیشنهاد می‌کنند.

سردار سلامی با اعلام اینکه امروز فناوری های پیشرفته را تولید و استفاده می کنیم، افزود: امروز ساختن سیستم های پیشرفته برای ما به همان اندازه که ساخت دوچرخه آسان است. امروزه دقت سلاح های ما بر روی اهداف ثابت و متحرک 100 درصد است و پهپادهای ما با استفاده از هوش مصنوعی می توانند هر نقطه ای را که بخواهند هدف قرار دهند.

وی یادآور شد: منطق انقلاب اسلامی قدرت برپایی عدالت است و این که صدای مظلومان و مستضعفان باید در دنیا قوی باشد.

ما به دنبال حمایت خارجی ها نیستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه «چشمی به حمایت بیگانگان نداریم» افزود: فیزیک تحریم ها شکسته شده است، هرچند برخی آثار روحی آن همچنان باقی است. تلاش برای رفع تحریم به این دلیل است که فکر می کنیم ظالمانه است و باید ظلم برداشته شود، نه اینکه ما نیاز به رفع تحریم داریم.

سردار سلامی افزود: می دانیم شرایط سخت است اما صبر و امید مردم برای غلبه بر دشمن آینده روشنی را نوید می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن رحم ندارد، افزود: دشمن تاکنون هر اقدامی را که ممکن است علیه ما انجام داده است. اگر ما قوی نبودیم حمله می کردند اما چون قوی شدیم از ما فرار می کنند و قدرت ما روز به روز افزایش می یابد.

فرمانده کل سپاه گفت: مشکلات ناشی از تحریم ها کمتر از 10 درصد است و اگر درست عمل کنیم آنقدر استعداد، ظرفیت و امکانات داریم که با تکیه بر ایمان، مکتب و رهنمودهای رهبری می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

سردار سلامی تصریح کرد: جنگ اصلی در دنیای کنونی جنگ تبیین، تفکر و اندیشه است و آنچه از آن به عنوان جنگ نظامی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی مطرح می شود، جلوه ظاهری قدرتی است که در اعماق وجود دارد. افکار ملت ها و دولت ها

وی تصریح کرد: دارندگان تسلیحات اتمی از ایده نامعلوم ساخت بمب اتم و استفاده از آن علیه مردم بیگناه به عنوان راهبردی برای مقابله با ملت ها استفاده می کنند و همگی در خدمت اهداف شیطانی هستند، در حالی که توجه رهبر معظم انقلاب به این موضوع است. تولید سلاح های رزمی و دقت استفاده از آنها تاکید زیادی دارند تا افراد بی گناه جان خود را از دست ندهند. در منطق اسلام استفاده از سلاح هسته ای و نابودی نسل ها جایی ندارد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه محصول تمدن، تفکر و تفکر و غرب چیزی جز بردگی مدرن و انتقال مفاهیم و ایجاد جهانی با نظم ظالمانه برای بشریت نیست، افزود: در انتقال از مفاهيم دفاع مشروع را تروريسم و تروريسم را دفاع مشروع مي گويند، اين كار را انجام مي دهند و تحريم ها برايشان منطقي مي شود. غربی ها در کشورهای مختلف از دیکتاتورها حمایت کردند و جنگ های جهانی اول و دوم را آغاز کردند و هر جا که رفتند جز جنگ و خونریزی و اشغال و ویرانی و آوارگی چیزی به ارمغان آوردند.

سردار سلامی یادآور شد: قبل از ظهور داعش و پدیده تکفیری، اسلام در اروپا رواج و توسعه یافت و رایج ترین نام در بین مسیحیان برای پسران «محمد» و برای دختران «نور، اسماء و فاطمه» بود، اما از پدیده تکفیری استفاده می کردند. آن را انداختند تا چهره خشن و ویرانگر اسلام را نشان دهند.

جنگ امروز جنگ اعتقادات، باورها و ارزش هاست

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: جنگ امروز جنگ اعتقادی، اعتقادی و ارزشی است که اگر ضعیف هستیم، باید نابود شویم یا تسلیم شویم، اما بدون پذیرش دستور ظالمانه، جزء مهمی از قدرت جهانی شده ایم. . دشمن به دنبال فلج روانی است و دل جوانان را تسخیر می کند، در این میان اساتید دانشگاه پرچمدار ایمان و اعتقاد و اندیشه هستند و باید اطلاع رسانی کنند.

سردار سلامی گفت: آمریکا 50 درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارد اما مشکلات از درون زیاد است، برخی از صحنه ها و فیلم هایی که منتشر می شود فروپاشی بشریت در آمریکا را نشان می دهد و کسی نیست که به مشکلات آنها توجه کند. کشورهای مختلف اروپایی نیز دچار همین مشکل هستند، اما در کشور ما به دلیل وجود فرهنگ ایثار، مردم در حوادث مختلف در کنار هم هستند و مسئولان نیز در کنار مردم حضور دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «به گلستان استقلال و بوستان آزادی رسیده ایم» تصریح کرد: ما دستاوردها و امتیازات زیادی داریم و نباید اجازه دهیم دشمن ذهن دانش آموزان و جوانان ما را بدزدد. دشمنان در تحریف تاریخ حرفه ای هستند و هنرشان تحریف است.

دیدگاهتان را بنویسید