فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی است

ساعت: 06:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794667

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با اسپوتنیک گفت: تمامی فعالیت های هسته ای ایران بر اساس توافقات، اساسنامه و مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، محمد اسلامی گفت: ایران قصد غنی سازی بیش از 60 درصد خلوص را ندارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین تاکید کرد که هدف از برنامه هسته ای تهران حمایت از نیازهای تولید صنعتی کشور و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان ایرانی کالاهای خاص است.

مرحله دوم دور هفتم مذاکرات هسته ای ایران 1+4 روز جمعه 26 آذر 1390 (26 آذر 1390) با نشست کمیسیون مشترک چهارم آژانس بین المللی انرژی اتمی و اعلام موضع کشورهای حاضر در مذاکرات پایان یافت. .

به گفته رئیس تیم های مذاکره کننده؛ دستیابی به یک متن ملموس به عنوان مبنای توافق، مهمترین دستاورد مذاکرات ایران با هیئت های بریتانیا، آلمان، فرانسه، چین و روسیه بود. این متن به دلیل خرابکاری و فشار رسانه ای غرب و مبارزه ناتمام رژیم صهیونیستی دیرتر از حد انتظار دریافت شد، اما نشان داد که هیئت ایرانی در این دوره از مذاکرات مصمم به اعمال تحریم های غیرقانونی علیه ملت علیرغم فشارها و تبلیغات و تبلیغات است. فضای رسانه ای ایران را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید