فعال شدن مجدد 52 جایگاه سوخت در خراسان شمالی / سامانه بنزین یارانه ای در 6 جایگاه

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779487

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی اعلام کرد؛

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه 52 جایگاه سوخت در استان خراسان شمالی وجود دارد، گفت: در حال حاضر تمامی این جایگاه ها فعال است و بنزین به صورت غیر حضوری و رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی شکوری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت و گو با عصرتراک گفت: تحویل به خودرو.

وی ادامه داد: پس از وقفه چند ساعته ناشی از قطع شدن سامانه کارت سوخت، فعالیت پمپ بنزین های استان در حال عادی شدن است.

شکوری با اشاره به اینکه 52 جایگاه سوخت در استان خراسان شمالی وجود دارد، افزود: در حال حاضر تمامی این جایگاه ها فعال است و بنزین به صورت غیر حضوری و رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل کمبود بنزین در جایگاه های استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: رانندگان به صورت موقت بنزین را با نرخ آزاد سه هزار تن دریافت می کنند و به تلاش های فنی برای راه اندازی سامانه سوخت ادامه می دهند.

وی گفت: هیچ خبری در این زمینه منتشر نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گرانی بنزین کذب محض است.

شکوری گفت: سهمیه بنزین در کارت های سوخت حفظ شده و سوخت گیری دستی در تمامی جایگاه ها فعال شده و مردم می توانند به جایگاه های سوخت مراجعه کنند.

این کارمند خاطرنشان کرد: تاکنون سامانه دریافت بنزین با کارت سوخت در 6 پمپ بنزین در کل منطقه فعال شده است که مجرم هستند.

وی یادآور شد: اقدامات پیگیری به سرعت در حال انجام است و خدای ناکرده تا ساعاتی دیگر مشکل سامانه سوخت یارانه ای در تمامی جایگاه ها برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید