فقط در صورتی از معافیت مالیاتی استفاده کنید که اظهارنامه مالیاتی تا ژوئن ارائه شده باشد


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1401/03/07
شناسه خبر: 1842012

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: استفاده از معافیت ها یا مشوق های مالیاتی برای افراد منوط به تسلیم الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در مهلت قانونی، یعنی. تا پایان خرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان مالیاتی کشور، معاون سازمان درآمد مالیاتی خردادماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای افراد و صاحبان مشاغل دانست. در قانون مقرر شده است.

محمدتقی پاکدامن گفت: طبق قانون، افراد (صاحبان مشاغل) باید 1400 اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیاتی به my.tax.gov.ir ارسال و تا پایان خرداد ماه سال جاری مالیات خود را پرداخت کنند. دوستت دارم.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع معافیت با نرخ صفر و مشوق مالیاتی مشروط به تسلیم الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در مهلت قانونی است، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی برای بهره مندی از مشوق قانونی با نرخ صفر یا هر نوع معافیت دیگری باید نسبت به ارائه مالیات اقدام کنند. برگشت. مالیات خود را به موقع ارسال کنید.

معاون درآمد مالیاتی سازمان مالیاتی کشور با اشاره به اینکه ممکن است مودیان با ارائه اظهارنامه شفاف بتوانند اظهارنامه مالیاتی را قبول کنند، افزود: و بر اساس اطلاعات و اطلاعات دریافتی از جمله اطلاعات فروش، اطلاعات بانک فروش کار شود. حساب (POS) و سایر اطلاعات موجود در پایگاه های اطلاعاتی سازمان.

وی گفت: عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر موجب محرومیت از کلیه مزایای مالیاتی و جریمه غیرقابل بخشش 30 درصدی و تنظیم پیش بینی اظهارنامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید