فوق العاده ویژه برای افرادی که واجد شرایط رتبه بندی معلمان نیستند!

قاسم احمدی لشکی; معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در تشریح سفر استان به خراسان جنوبی گفت: در سه روز از راه اندازی میز پاسخگویی با حدود 700 نفر از مددجویان، نیروی انسانی ملاقات داشته ایم. اولین چالش وزارت آموزش و پرورش است و ما به دنبال راهکارهای قانونی برای حل این مشکل هستیم. بیشتر مراجعات در این زمینه بوده است، لذا با توجه به اینکه مشکل در همه استان ها مشترک است، به دنبال راه حل قانونی برای حل این مشکل هستیم.

فوق العاده ویژه برای افرادی که واجد شرایط رتبه بندی معلمان نیستند!

وی افزود: یکی از درخواست ها بحث تعیین تکلیف نهایی نیروی سوادآموزی، پیش دبستانی، خرید خدمات و حق التدریس است که با توجه به وظایف قانونی برخی نیروها تعیین تکلیف شده اما راهکارهای قانونی جدید نیز وجود دارد. جستجو کرد.

وی تسهیلات غیردولتی مدارس را از دیگر مطالبات مطرح شده بر میز جلسات مردمی برشمرد و ادامه داد: پرداخت مطالبات نیروی خرید خدمت نیز از دیگر مطالبات بود که مقرر شد در گفتگوی تلفنی با وزیر به فوریت پرداخت شود. .

احمدی لشکی گفت: موضوع 4 هزار و 300 نفر از نیروی اداری آموزش و پرورش که مشمول طرح ارزشیابی معلمان نمی شوند نیز پیگیری می شود تا بتوانیم اقدامات ویژه ای برای این افراد به صورت ویژه پیدا کنیم تا بتوانیم این شکاف را برطرف کنیم. و فاصله ایجاد شده را جبران کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش یکی از اهداف اصلی این سفر را دیدار حضوری عنوان کرد و افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی حدود 92 میلیارد تومان اعتبار داشت. اعتباری در حوزه آموزشی تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید