فکری: بچه ها از اسم پرسپولیس می ترسیدند

محمود فکری پس از شکست 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس گفت: پیروزی را به پرسپولیس تبریک می گویم. بچه های ما تمام تلاش خود را کردند و خوب بازی کردند و متاسفانه تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان را در نیم فصل اول بازگردانیم. دو گل اول را به دلیل عدم اعتماد به نفس زدیم و بچه ها از نام پرسپولیس می ترسیدند. ما وظیفه داشتیم که با ضربات ایستگاهی چه کنیم، اما نشد.

وی ادامه داد: در نیمه اول می توانستیم گل بزنیم اما او به دلیل جوانی و کم تجربگی نتوانست گلزنی کند. نیمه دوم متوالی بود و شاید بهتر بودیم و موقعیت های بیشتری خلق کردیم. می توانستیم به تساوی برسیم، اما توانایی های فنی ما بیشتر از این نبود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: باید به کار خود ادامه دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

فکری درباره عملکرد داوری گفت: وقتی تیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ دیگر قرار می گیرد، داوران آنها را تماشا می کنند. هفته پیش گفتم نگاهشان به ما تحقیرآمیزتر است و اگر قضاوت کنند همین طور است. وقتی نوبت به ما می رسد، قوانین فوتبال در بازی و داوری نقش دارد و اجازه می دهد کار برای حریفان و تیم های بزرگ ادامه پیدا کند. اینها مشکلاتی است که در فوتبال ما وجود دارد اما در کل بازی خیلی خاص نبود و اینطور نبود که تیم با اشتباه داور ببرد یا ببازد.

دیدگاهتان را بنویسید