دشمنان حاج قاسم به معنای واقعی از او می ترسیدند/ رابطه نزدیک سردار سلیمانی با جوانان

ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797639

حاج قاسم دشمن بود و چهل سال از عمرش با دشمنان انقلاب و سپس با دشمنان منطقه و جهان اسلام مبارزه کرد و دشمنانش به معنای واقعی کلمه از او می ترسیدند چون می دانستند او شیر دل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ به جرات می توان گفت سردار سلیمانی از آن دسته از فرماندهانی بود که ملاحظات شخصی و سیاسی برای او معنایی نداشت و در همه امور اولویت اول خود یعنی انقلاب را عدم انحراف از مسیر انقلاب می دانست. یکی هست.

او دشمن بود و چهل سال از عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان انقلاب و سپس با دشمنان منطقه و جهان اسلام کرد و به معنای واقعی کلمه از او می ترسیدند زیرا می دانستند که او دل شیری دارد.

او به سیاست بالا معروف بود، یک سیاستمدار واقعی بود، همه جوانب را در نظر می گرفت، یکی از دلایلی که باعث می شد عملکرد او هر سال بهتر از سال قبل باشد، سیاستش بود، ناخودآگاه عمل نمی کرد، تصمیمات آنی نمی گرفت. و جزئیات را از قبل بررسی کنید، به عنوان مثال در جلسات متعدد با فرماندهان و مقامات سوری، اطلاعات منطقه ای بیشتری داشت.

به همان اندازه که در کارش سیاسی و قوی بود، در گزارش دادن به مدیریت صادق بود، تمام جزئیات ریز و درشت رهبری را یادداشت می کرد و چیزی کم و زیاد نمی کرد و در همه مسائل به مثال نگاه می کرد. او دروغ نگفت، پست بالاتری گرفت و همچنین از همه سربازانش خواست که گزارش های صادقانه بدهند.

او به تمام معنا معتقد بود و یکی از دلایل صداقتش همین بود.

او معتقد به جذب حداکثری بود، با تعداد زیادی از کشورها در ارتباط بود و مدام به تماس های بیشتر فکر می کرد، اخبار روزانه برای هر منطقه داشت و می گفت باید از همه امکانات استفاده کنیم، در دوران مسئولیتش با دولت های مختلف کار می کرد و همچنین نگران بود. که در صورت امکان از این کشورها حمایت خواهد کرد و ارائه خواهد کرد و همواره مصمم به حفظ اعتدال در این حمایت ها بوده است.

استاندار بود و مطیع دستورات مقام معظم رهبری بود. هر وقت حرفی از حضرت آقا می رسید و دستوری صادر می شد، بدون بحث دستور را اجرا می کرد. او به فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کرد، در مکتب امام خمینی (ره) تحصیل کرد و در آن مکتب درس علم و ولایت و صداقت و معنویت و دروسی که انسان را برتری می دهد فرا گرفت.

مقاومت از دیگر ویژگی های حاج قاسم است، یادمان نمی رود که با مشکل مواجه شود و تسلیم شده باشد، اعتقادی به توقف و عقب نشینی نداشت، هدف و راه را تعیین کرد و آن گونه بود و هر مشکلی در آن راه را حل کرد. مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ

کوشا و مصمم بود، اجازه نمی داد خستگی بر تنش غلبه کند، همیشه جلوی ارتش بود و در کنار سربازانش ایستاده بود، نه اینکه آنها را به جنگ وادار کند و فقط یک فرمانده بود، زیرا می خواست امور را کنترل و نظارت کند. مردی شلوغ بود و به ندرت وقت اضافی پیدا می کرد.

ژنرال ما با وجود اینکه مردی پرمشغله بود، اما در اوقات فراغت به مطالعه و مطالعه علاقه داشت، در هر زمینه ای اطلاعات کافی و مؤثر داشت که نشان از دانش بالای او بود، از هر درسی قدردانی می کرد.

روحیه حاج قاسم جوان بود، با وجود پیری، اما پرانرژی و شاداب، با جوانان وقت می گذراند و همیشه سعی می کرد در جمع جوانان باشد، دوست داشت با جوان باشد، سعی می کرد به روز باشد. قصد این بود که در میان جوانان باشیم تا مشکلات جوانان امروزی را بررسی کنیم و راه حل های مناسبی برای آنها ارائه کنیم.

حاج قاسم برای ورزشکارانی که افتخاری برای کشور نداشتند احترام زیادی قائل بود و یکی از الگوهای ورزشکاران محسوب می شد زیرا هم قهرمان و هم قهرمان بود.

* مسیر حاج کاسم صحتی برای ورزشکاران

حمید محمدی در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی با اشاره به الگوهای قهرمانان بزرگی چون سردار سلیمانی گفت: یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی نه تنها برای ما ایران بلکه برای اکثر بزرگان جهان همیشه زنده است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به مسابقات قهرمانی ورزشکاران اصفهانی افزود: توسط آقای رسول معتمدی از اصفهان و تبریک شهرستان سده لکان.

وی گفت: اما این حادثه مصادف با سالروز رشادت های سردار دلا بود که شهدای عزیز و حاج قاسم بزرگ با خون خود نشان دادند که پرچم ایران اسلامی در راستای اهداف انقلاب اسلامی همیشه بر فراز است. دشمن آنها برای هر هدفی می توانند به این هدف برسند.» ورزشکاران ما برای پایین آوردن پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند این را به جامعه ورزش جهان ثابت کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: ورزشکارانی چون رسول معتمدی به دلیل ساختار ورزشکاران به عنوان بسیجی و رشادت و نفوذ خودش از خط شهدا به ویژه سردار سلیمانی که الگوی همه ورزشکاران است همواره نام شهدا را به چالش کشیده است. به حضور سربازان اسلام در کلاس. ورزشکار و جاودانه بمانید.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی با شجاعت خود به همه دنیا نشان داد که رشادت سرداران و بزرگان ایران فراتر از مرزهاست.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: حتما فردی مثل سردار سلیمانی فارغ از نژاد و قومیت مرزها را زیر پا می گذارد و اتفاقات بزرگی را اختراع می کند. مطمئناً تأثیر آن به شکل پرچم در قلب همه ورزشکاران مشهود خواهد بود.”

وی ادامه داد: بی شک تأثیرپذیری از نام حاج قاسم سلیمانی برای همگان شجاعت، رشادت، ایثار، عظمت و ایثار به ارمغان می آورد. اتفاقات بزرگی که حاج قاسم تجلیل کرد، اتفاقاتی است که همه ورزشکاران به خوبی از آن یاد می کنند.» و همین امر باعث می شود که یاد سردار سلیمانی مایه قوت همه رشادت های ورزشکاران باشد.

او ارادت خاصی به شهدا، خانواده های شهدا و فرزندان ایثارگران به ویژه فرزندان شهدا داشت، با آنها با عطوفت و مهربانی برخورد می کرد چرا که قبل از این هشدارها، مهربانی سردار در دل آنها ریشه دوانده بود.

سردار سلیمانی یکی از مخلص ترین انسان های روی کره زمین است، مثل اینکه پیدا نمی شود، ویژگی هایش بهتر از یکی است و به تمام معنا الگوست، رک و پوست کنده، افراد کمی هستند که همه ویژگی های یک بله ما یک کامل داریم. مرد، اما دیدیم که سرباز کشورمان گنجینه ای از اخلاق الهی دارد و به خاطر همه صفات نیکش در دل و ذهن دنیا به مقام جاودانگی رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید