تروریست ها حتی از شنیدن نام شهید سلیمانی می ترسیدند.


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921222

امام جمعه با الگو گرفتن از این شهید والامقام می تواند نسل آینده این کشور را در برابر دسیسه های نرم و عقیدتی دشمنان بیمه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استاد عبدالرحمن خدای امام جمعه بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: شهید سلیمانی در زندگی شخصی و ارتباط با دیگران فردی فوق العاده کامل، متواضع و متواضع بود، اما بر سر راه بسیار استوار و متین بود. میدان نبرد با دشمنان اسلام تا جایی که تروریست ها حتی از شنیدن نام این شهید هراس داشتند.

وی افزود: این شهید در راه مبارزه با تروریسم و ​​داعش در منطقه همواره به دنبال آسایش مسلمانان و ملت ها بود و هیچ گاه در امور مذهبی و قومیتی در کار خود دخالت نمی کرد و همین امر باعث شد مهر این شهید عزیز به باشد که در قلب همه باشد.» باشد که ملت های منطقه و حتی جهان برای همیشه باقی بمانند.

ماموستا هدایی نوشت: شهید سلیمانی در زندگی شخصی و برخورد با دیگران مردی کمال بی نهایت، متواضع و متواضع بود اما در میدان نبرد با دشمنان اسلام بسیار استوار و استوار بود تا جایی که تروریست ها حتی شنیدند. نامش .شهدا ترسیدند.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: الگوگیری از این شهید والامقام می تواند نسل آینده این کشور را در برابر دسیسه های نرم و عقیدتی دشمنان بیمه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید