فیلمبرداری «گلادیاتور ۲» در مراکش آغاز شد


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917660

«گلادیاتور 2» در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی فیلمبرداری آن در مراکش آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش World of Rail، ریدلی اسکات پس از 2 دهه در حال ساخت دنباله ای از گلادیاتور در مراکش است.

گزارش های جدید نشان می دهد که ریدلی اسکات اکنون در حال جستجو و انتخاب مکان برای گلادیاتور 2 در مراکش است.

اسکات، 85 ساله، در حال جستجوی مکان‌هایی در Ouarzazate، مراکش، معروف به “هالیوود مراکش” است.

به گزارش کانال خبری مراکش le360، تیم سازنده «گلادیاتور ۲» مذاکراتی را با استودیو اطلس این شهر برای همکاری آغاز کرده است.

ساخت این پروژه در سال 2018 اعلام شد و اگرچه برخی آن را باور نمی کردند، اما از آن زمان کارگردان برنده اسکار سعی در ادامه فیلم برنده اسکار از سال 2001 داشت.

داستان دنباله «گلادیاتور» درباره لوسیوس، پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس است. ماکسیموس او را از دست عمویش در گلادیاتور نجات داده بود.

در سال ۲۰۱۹، والتر اف پارکز و لوری مک‌دونالد، تهیه‌کنندگان فیلم تایید کردند که دنباله آن ۲۵ سال پس از اولین فیلم ساخته خواهد شد. گفته می شود پیتر کریگ، فیلمنامه نویس «تاج» و «بازی های گرسنگی: ریونکلاو» فیلمنامه اسکات را می نویسد.

اسکات قبلاً گفته بود ایده او برای دنباله این بود که ماکسیموس از دروازه جنگ های در حال مرگ برای بازگشت از دنیای زیرین استفاده کند.

او سال گذشته از نگارش قسمت دوم فیلمنامه خبر داد و در عین حال گفت که پس از پایان فیلم «بوناپارت» به سراغ ادامه «گلادیاتور» خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید