فیلمبرداری Joker 2 در 4 اکتبر 2024 آغاز می شود


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917121

تاد فیلیپس نویسنده و کارگردان فیلم جوکر با انتشار عکسی از خواکین فینیکس در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش Indie Wire، تاد فیلیپس نویسنده و کارگردان فیلم جوکر با انتشار عکسی از خواکین فینیکس در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

تصویر فیلم دوم با عنوان جوکر: جنون مشترک، جوکر را در حالی نشان می‌دهد که شخصی صورتش را روتوش می‌کند تا به نظر برسد که باید در یک آسایشگاه روانی باشد.

این کارگردان در توضیح این عکس در اینستاگرام نوشت: «روز 1. پسر ما» این کپشن روی عکس تایید می کند که ادامه کار آغاز شده است.

این تصویر هیچ اطلاعات جدیدی در مورد بزرگترین علامت سوال فیلم که حضور لیدی گاگا در نقش هارلی کوین است، ارائه نمی دهد. با این حال مردادماه امسال رسماً خبر پیوستن او به جمع بازیگران این فیلم و همزمان با آن اعلام شد که این فیلم موزیکال خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که واکین فینیکس در نقش آرتور فلک دوباره ایفای نقش خواهد کرد و لیدی گاگا، کاترین کینر، برندان گلیسون و زسی بیتس دیگر بازیگران این فیلم هستند.


07e5a4dc da79 4a92 86f9 671b4c596112 خبر خاکستری

تولید این فیلم 2 سال پس از فیلمبرداری فیلم اصلی به کارگردانی تاد فیلیپس و نویسندگی اسکات سیلور آغاز شد. این فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروخت و فینیکس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

دنباله در حالی ساخته می شود که دنیای دی سی به دلیل تغییرات مدیریتی در برادران وارنر دستخوش تغییرات اساسی شده است. اما طرفداران جوکر نگران این موضوع نیستند و طبق اخبار قبلی، فیلم در راه است و کارگردانان جدید کاملاً از آن حمایت کرده اند.

«جوکر: جنون معمولی» برای اکران در 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید