فیلم «بیپایان» ساخته نادر سائی وار برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم گوا هند شد


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914463

فیلم سینمایی «بی نهایت» به کارگردانی نادر سعی ور موفق شد دو جایزه بزرگ پنجاه و سومین جشنواره بین المللی فیلم گوا را از آن خود کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هندوستان تایمز، پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم هند شب گذشته (دوشنبه) در نهمین روز از برگزاری خود در گوا با اهدای جوایز در مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

درام اسپانیایی «من رویاهای برقی دارم» ساخته والنتینا مورل برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره طاووس طلایی شد، در حالی که دانیلا مارین ناوارو برای همین فیلم جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را از آن خود کرد.

نادر سايور جايزه بهترين كارگرداني جشنواره و جايزه طاووس نقره اي را براي فيلم «بپايان» دريافت كرد و جايزه بهترين بازيگر مرد نيز به وحيد مبصري براي همين فيلم تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلم اول کارگردان به آسیمینا پرودرو برای فیلم پشت انبار کاه و جایزه ویژه هیئت داوران به نصیب لاو دیاس برای فیلم وقتی امواج ناپدید می شوند تعلق گرفت.

مدال گاندی که از سوی یونسکو اعطا می شود، پیام اسکندر در مورد «نرگس» را نیز دریافت کرد. شهاب حسینی تهیه کننده و بازیگر این فیلم بود و داستان تلاش های مردی مبتلا به سندروم داون برای یافتن عشق برای ازدواج است.

فرانسه امسال به عنوان کشور مهمان در این جشنواره به مناسبت 75 سال روابط دیپلماتیک با آن کشور حضور داشت و این در واکنش به حضور هند به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال در جشنواره فیلم کن امسال بود.

در این جشنواره 9 روزه در مجموع 280 فیلم از 79 کشور به نمایش درآمد.

دیدگاهتان را بنویسید