قائدی در رتبه دوم نظرسنجی AFC قرار دارد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نظرسنجی را برای انتخاب بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا در چند مرحله انجام داد. در قسمت اول رای گیری که چند روز پیش برگزار شد، گل مهدی قائدی بازیکن سابق استقلال به الاهلی عربستان در میان گل های برتر قرار گرفت.

در پایان این نظرسنجی گل ناصر الدوسری بازیکن الاهلی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به پوهانگ استیلرز با 83 درصد آرا اول شد و پس از آن مهدی قائدی با 13 درصد آرا به گل رسید. رای.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قائدی نوشت: مهدی قائدی که به عنوان یکی از ستاره های لیگ قهرمانان آسیا 2021 شناخته می شود، در اولین بازی استعداد استثنایی خود را نشان داد، مسابقات را زیبا کرد و از فاصله 30 دقیقهی برای دومین بار گل الاهلی را به ثمر رساند. متر 5 بر 2 برد.

قائدی در رتبه دوم نظرسنجی AFC قرار دارد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند مرحله بهترین گل این دوره از رقابت ها را انتخاب کرد که گل ناصر الدوساری در مرحله نیمه نهایی موفق شد به پیروزی برسد. گل شهریار مغانلو به الرایان نیز در مرحله نیمه نهایی نظرسنجی منتشر شده امروز قرار دارد تا برنده برای کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا با ناصر الدوسری رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید