قادر آشنا برای جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پیامی ارسال کرد

زمان: 12:19
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778808

مدیرکل هنرهای نمایشی پیامی به جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل هنرهای نمایشی کادر آشنا به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پیامی ارسال کرد که به شرح زیر است:

«تئاتر مانند همه عرصه‌های زندگی در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس نامبارک شرایط بسیار خاصی را تحمل کرده است، شرایطی که شاید قبلاً تجربه نشده بود.

بنابراین ، یکی از ارکان اصلی هنر تئاتر که ارتباط مستقیم با مخاطب بود ، به شدت تحت الشعاع قرار گرفت. علیرغم همه مشکلات اجتناب ناپذیر این همه گیری جهانی ، آنچه مایه مباهات و افتخار است حضور و خلق هنرمندان شایسته تئاتر در کشور مطابق با تمام اصول بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه است. استفاده عاقلانه و به روز از هنرمندان و خالقان ایده های خلاقانه از جدیدترین روش های ارتباطی و تطبیق نمایش ها با شرایط ویژه شیوع بیماری به منظور برقراری ارتباط با شهروندان ، از امتیازات ویژه هنرمندان در این بحران بود. عادت زنانه.

در همین حال ، هنرمندان تئاتر خیابانی ، به دلیل شرایط خاص این نوع نمایش ، ارتباط خود را با تماشاگران و افراد جامعه تشدید کردند و با درک صحیح و به موقع وضعیت ، در بسیاری از موارد به کمک کادر محترم پزشکی رسیدند. از تولیدات آنها آنها راهی خاص برای افزایش آگاهی عمومی ارائه کردند و همچنین در بسیاری از تولیدات خود ، سعی کردند روحیه فردی و جمعی شهروندان و هموطنان عزیز را تقویت کرده و امید و نشاط را در جامعه ارتقا دهند. دستان خوب و تقوا.

امیدوارم پانزدهمین دوره یادواره مریوان و جشنواره تخصصی تئاتر خیابانی اتفاقات مبارکی را برای تئاتر کشور، هنرمندان و هنردوستان ارجمند تئاتر خیابانی، شهروندان کردستانی و مریوانی رقم بزند. «از همه هنرمندان تئاتر خیابانی کشور ، استادان و کارشناسان ، برگزارکنندگان و مدیران پشتیبانی ، نهادهای همراه استان و مردم شریف سرزمین کردستان صمیمانه تشکر می کنم و برای همه این بزرگواران سربلندی و پیروزی از درگاه خداوند متعال خواستارم. “

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ، به سرپرستی عبید رستمی ، از 26 تا 29 نوامبر در مریوان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید