قاچاقچیان مواد مخدر در اعماق کشور محبوس شدند/ کشف 30 میلیارد ریال کالای انبار شده در جنوب سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812443

سردار احمد طاهری از کشته شدن 309 کیلوگرم فروشندگان تریاک و کشف بیش از 30 میلیارد ریال انواع کالاهای انحصاری در بازرسی از انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اطلاعاتی که به دست آورده بود از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر با هدف حمل مواد مخدر از سراوان به اعماق زمین مطلع شدند. کشور اعلام و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گزارش کردند.

وی افزود: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان پس از رصد و کنترل تردد اعضای باند، شب گذشته در حوالی روستای گلشن این شهرستان قاچاقچیان را در حال انتقال مواد مخدر با دو دستگاه خودروی تویوتا وانت مشاهده کردند. «و دستور داد که بایستند.

یک مقام ارشد انتظامی گفت: سوداگران مرگ که به دست قانون افتادند با تیراندازی به سمت کارکنان قصد فرار داشتند اما پس از مدتی خودروهای آنها گیر کرد و هر سه قاچاقچی با یک قبضه اسلحه دستگیر شدند. 32 مهمات کشف و ضبط شد. 2 تپانچه.

وی گفت: در این عملیات از خودروهای توقیفی قاچاقچیان 309 کیلوگرم و 100 گرم تریاک از حشیش کشف شد.

یک انبار انباشته در فنوج پیدا کنید

طاهری گفت: پلیس فنوج برای برخورد با مخربان اقتصادی و مفسدان فردی را که اقدام به انباشت اجناس و کالاهای عمومی در انبار یک فروشگاه رفاه در این شهرستان می کرد، شناسایی کرد.

وی افزود: در این راستا کارکنان به همراه کارشناسان اداره صمت منطقه از این انبار بازدید کردند که طی آن بیش از 24 تن برنج و مقادیر قابل توجهی انواع مواد غذایی و آماده سازی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ارزش اقلام انباشته شده به گفته کارشناسان بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید